Wydanie: PR CHECK 2024
K+PR
TOMASZ ALBERSKI, managing partner, K+ Group ANNA SIMON, CEO, K+PR
Prezes: Tomasz Alberski, managing partner, K+ Group
Adres i kontakt:
tel. +48 22 462 40 30
www.kplus.agency
e-mail: [email protected]
Zakres usług:
• PR korporacyjny
• komunikacja w sektorze nieruchomości i finansów
• employer branding
• ESG sustainability i CSR communication
• PR inwestycyjny
• PR produktowy
• social media
• PR technologiczny
• retail PR
Przynależność do grupy: K+ Group
Nasi klienci w 2023 roku:
• Zalando
• Amazon community engagement CEE
• Canon
• Skanska (spółka biurowa)
• Haleon
• EDP
• Unibail-Rodamco-Westfield
• Betclick Polska
• Dom Development
• Tomra
• Tomra Collection
• Selena FM
• Trumpf Huettinger
• Endress + Hauser
• Otis
Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR
• Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (jako K+ Group)
FINANSE (w tys. zł)
Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 34 100
2022 r.: 41 354
Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 13 600
2022 r.: 10 556
Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 60
2022 r.: 54
OSIĄGNIĘCIA
Nagrody za projekty PR w konkursach w 2023 roku:
Agencja zdobyła 11 prestiżowych nagród w konkursach krajowych i międzynarodowych, w tym 6 statuetek w konkursie Złote Spinacze, wyróżnienie w Konkursie Niezależnej Kreacji KREATURA w kategorii Content Marketing, brązowy miecz w KTR (Klub Twórców Reklamy), a także srebro w 2 kategoriach: Fan Engagement i Experiential w Clio Sports Awards oraz srebro w kategorii „Agencja marketingowa / eventowa / PR” w PRCH Retail Awards. Zespół Agencji K+PR otrzymał też nagrodę główną w konkursie The Next Gen of PR oraz wyróżnienie w tegorocznej edycji Young Creative w kategorii PR.
Sukcesy firmy w 2023 roku:
Agencja K+PR powiększyła swoje portfolio o 25 nowych marek, które obsługuje nie tylko na rynku polskim, lecz również w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Wśród nowych klientów znalazły się takie firmy jak Netflix, Lidl Polska, PepsiCo, Nationale-Nederlanden, Eiffage Immobilier oraz Nexera.
K+PR wyróżnia się jako jeden z najlepszych pracodawców w branży, charakteryzując się niską rotacją pracowników, która wynosi niecałe 10 proc., co jest znacznie poniżej średniej rynkowej. Agencja regularnie publikuje widełki płacowe, przeprowadza systematyczne przeglądy wynagrodzeń i konsekwentnie dąży do całkowitego wyeliminowania luki płacowej.
W 2023 roku K+PR znacząco rozszerzyła swoje usługi, tworząc dział specjalizujący się w ESG, zrównoważonym rozwoju oraz komunikacji w obszarze CSR. Dodatkowo agencja wzmocniła swoje kompetencje w zakresie PR finansowego, dostosowując się do potrzeb rynku.
Firma została wyróżniona brązowym medalem w globalnym rankingu EcoVadis za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Dzięki temu znalazła się w prestiżowej grupie 35 proc. najlepiej ocenionych firm w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
K+PR angażuje się także w działalność pro bono, wspierając m.in. Fundację Dajemy Dzieciom Siłę oraz Fundację Słonie na Balkonie.
Na początku br. agencja wzmocniła swój zespół doradców strategicznych, tworząc nowe stanowisko dyrektora ds. rozwoju. Do tej roli zaproszono Piotra Jamrogiewicza, eksperta z ponad 15-letnim doświadczeniem w realizacji projektów PR dla globalnych marek. Jamrogiewicz jest odpowiedzialny za rozwój oferty agencji, szkolenia oraz poszerzanie kompetencji w zakresie nowoczesnych technologii.
Jako kluczowy członek Grupy K+, K+PR dostarcza swoim klientom kompleksowe rozwiązania komunikacyjne, opierając się na głębokiej analizie uzyskanej dzięki działowi badań (K+Research), kreatywnej pracy zespołu (K+Creative) oraz nowoczesnych narzędziach cyfrowych (K+Digital).
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter