Wydanie: PR CHECK 2024
BURSON
MONIKA PODSIADŁO-GLIŃSKA, client service & consumer practice director, ALICJA LEWANDOWSKA-WOLIŃSKA, managing director, EDYTA MAŃTURZYK, CFO, MAGDALENA ZAŁUBSKA-KRÓL, new economy practice director, GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI, CEO, JAROSŁAW SUTARZEWICZ, director, public affairs & defense
Prezes: Grzegorz Szczepański
Adres i kontakt:
plac Konesera 11
03-736 Warszawa
Zakres usług:
• strategia korporacyjna i stakeholder engagement
• advocacy & policy communications
• issue management i komunikacja kryzysowa, w tym zwalczanie dezinformacji w odniesieniu do marki lub sektora
• transaction communications
• international validation (skalowanie lokalnych biznesów na rynki międzynarodowe)
• szkolenia mediowe i z wystąpień publicznych
• szkolenia z zarządzania sytuacją kryzysową (w tym symulacja sytuacji kryzysowej)
Nasi klienci w 2023 roku:
• Biedronka – Jeronimo Martins
• Boeing
• ERGO Technology and Services
• ING Bank Śląski
• Meta
• Shell
• Westinghouse
Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR
• International Communications Consultancy Organisation
FINANSE (w tys. zł)
Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 24 643
2022 r.: 27 671
Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 1 655
2022 r.: 2 295
Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 13 429
2022 r.: 14 219
Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 57
2022 r.: 59
OSIĄGNIĘCIA
Nagrody za projekty PR w konkursach w 2023 roku:
• Agencja Roku 2023 „Media i Marketing Polska”
• SABRE Award EMEA 2023 kategoria pharmaceutical: RX za projekt „Powrót z depresji”
Złote Spinacze w kategoriach:
• finanse (złoto) „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”
• finanse (srebro) „Zhakowany koncert w Roblox”
• event komercyjny (srebro) „Zhakowany koncert w Roblox”
• PR korporacyjny (brąz) „Westinghouse, atom dla Polski”
• przemysł i infrastruktura (brąz) „Westinghouse, atom dla Polski”
• PR finansowy i relacje inwestorskie (brąz) „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”.
Sukcesy firmy w 2023 roku:
W 2023 roku agencja postawiła na rozwój nowych kompetencji: stworzyliśmy praktykę energetyczną, wdrożyliśmy narzędzia AI do codziennej pracy (w ramach grupy WPP wszyscy konsultanci korzystają z wewnętrznego pakietu narzędzi generative AI), uruchomiliśmy nowe produkty szkoleniowe obok znanego i cenionego formatu mediowego (szkolenia z wystąpień publicznych i grupowe symulacje kryzysowe) oraz rozwinęliśmy ofertę wewnętrznego studia graficznego Warsaw Creative Studio (identyfikacja wizualna, animacje i postprodukcja wideo).
INFORMACJE DODATKOWE
Burson to globalny lider branży komunikacji. W obecnym kształcie funkcjonuje od 2024 roku, kiedy agencje Hill & Knowlton i BCW połączyły się globalnie pod jedną marką Burson, tworząc sieć 95 biur na całym świecie.
W Polsce, wcześniej jako Hill & Knowlton, istniejemy od ponad 25 lat. Nasi klienci czerpią z sieciowej struktury oraz unikatowych narzędzi agencji, otrzymując znajomość lokalnego rynku i doradztwo na międzynarodowym poziomie.
Specjalizujemy się w złożonych kampaniach komunikacyjnych dla największych firm na polskim rynku. Łączymy doświadczenie branżowe, skumulowane w wyspecjalizowanych praktykach sektorowych (energetyczna, finansowa, technologiczna, handel, zdrowie, nieruchomości), ze specjalistycznymi usługami PR i PA w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, komunikacji zmiany i issue management. Ponad
50 konsultantek i konsultantów pracuje w 4 głównych zespołach: komunikacja korporacyjna, nowe technologie i finanse (new economy), komunikacja konsumencka i public affairs. Należymy do najbardziej utytułowanych agencji PR w Polsce. Szczycimy się tym, że z większością klientów łączą nas wieloletnie relacje.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter