TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Wydanie: PR CHECK 2024

BURSON

MONIKA PODSIADŁO-GLIŃSKA, client service & consumer practice director, ALICJA LEWANDOWSKA-WOLIŃSKA, managing director, EDYTA MAŃTURZYK, CFO, MAGDALENA ZAŁUBSKA-KRÓL, new economy practice director, GRZEGORZ SZCZEPAŃSKI, CEO, JAROSŁAW SUTARZEWICZ, director, public affairs & defense

Prezes: Grzegorz Szczepański

Adres i kontakt:
plac Konesera 11
03-736 Warszawa

Press

Zakres usług:
• strategia korporacyjna i stakeholder engagement
• advocacy & policy communications
• issue management i komunikacja kryzysowa, w tym zwalczanie dezinformacji w odniesieniu do marki lub sektora
• transaction communications
• international validation (skalowanie lokalnych biznesów na rynki międzynarodowe)
• szkolenia mediowe i z wystąpień publicznych
• szkolenia z zarządzania sytuacją kryzysową (w tym symulacja sytuacji kryzysowej) 

Nasi klienci w 2023 roku:
• Biedronka – Jeronimo Martins
• Boeing
• ERGO Technology and Services
• ING Bank Śląski
• Meta
• Shell
• Westinghouse

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR
• International Communications Consultancy Organisation

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 24 643
2022 r.: 27 671

Zysk netto w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 1 655
2022 r.: 2 295

Fee Income w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 13 429
2022 r.: 14 219

Zatrudnienie ogółem w 2023 i odpowiednio w 2022 roku:
2023 r.: 57
2022 r.: 59

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2023 roku:
• Agencja Roku 2023 „Media i Marketing Polska”
• SABRE Award EMEA 2023 kategoria pharmaceutical: RX za projekt „Powrót z depresji”

Złote Spinacze w kategoriach:
• finanse (złoto) „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”
• finanse (srebro) „Zhakowany koncert w Roblox”
• event komercyjny (srebro) „Zhakowany koncert w Roblox”
• PR korporacyjny (brąz) „Westinghouse, atom dla Polski”
• przemysł i infrastruktura (brąz) „Westinghouse, atom dla Polski”
• PR finansowy i relacje inwestorskie (brąz) „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”.

Sukcesy firmy w 2023 roku:
W 2023 roku agencja postawiła na rozwój nowych kompetencji: stworzyliśmy praktykę energetyczną, wdrożyliśmy narzędzia AI do codziennej pracy (w ramach grupy WPP wszyscy konsultanci korzystają z wewnętrznego pakietu narzędzi generative AI), uruchomiliśmy nowe produkty szkoleniowe obok znanego i cenionego formatu mediowego (szkolenia z wystąpień publicznych i grupowe symulacje kryzysowe) oraz rozwinęliśmy ofertę wewnętrznego studia graficznego Warsaw Creative Studio (identyfikacja wizualna, animacje i postprodukcja wideo).

INFORMACJE DODATKOWE

Burson to globalny lider branży komunikacji. W obecnym kształcie funkcjonuje od 2024 roku, kiedy agencje Hill & Knowlton i BCW połączyły się globalnie pod jedną marką Burson, tworząc sieć 95 biur na całym świecie.

W Polsce, wcześniej jako Hill & Knowlton, istniejemy od ponad 25 lat. Nasi klienci czerpią z sieciowej struktury oraz unikatowych narzędzi agencji, otrzymując znajomość lokalnego rynku i doradztwo na międzynarodowym poziomie.

Specjalizujemy się w złożonych kampaniach komunikacyjnych dla największych firm na polskim rynku. Łączymy doświadczenie branżowe, skumulowane w wyspecjalizowanych praktykach sektorowych (energetyczna, finansowa, technologiczna, handel, zdrowie, nieruchomości), ze specjalistycznymi usługami PR i PA w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, komunikacji zmiany i issue management. Ponad

50 konsultantek i konsultantów pracuje w 4 głównych zespołach: komunikacja korporacyjna, nowe technologie i finanse (new economy), komunikacja konsumencka i public affairs. Należymy do najbardziej utytułowanych agencji PR w Polsce. Szczycimy się tym, że z większością klientów łączą nas wieloletnie relacje.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.