Juice
MICHAŁ DWOJAK HARA partner & managing director (Tokyo) ALEKSANDRA WATRAS head of new business KUBA PIETRZAK partner & ead of sound production ADAM TUNIKOWSKI co-founder & ceo MICHAŁ MISIŃSKI partner & managing director
ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 52, 50-443 Wrocław
al. Lotników 1, 02-668 Warszawa
[email protected]
[email protected]
www: https://j.studio
IMDB: www.imdb.com/search/title/?companies=co0582223
LinkedIn: www.linkedin.com/company/juicepl
Instagram: www.instagram.com/juice.pl
Facebook: www.facebook.com/Juicepl
OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA
Adam Tunikowski - Co-Founder & CEO
Michał Misiński - Partner & managing director
Michał Dwojak Hara - Partner & managing director (Tokyo)
Kuba Pietrzak - Partner & Head of sound production, [email protected], +48 518 441 655
Aleksandra Watras - Head of new business, [email protected], +48 733 230 022
ROK POWSTANIA: 2006
LICZBA PRACOWNIKÓW: 101
LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: 108 zrealizowanych na zlecenie zagranicznych firm (12 na rynku polskim) i 420 produkcji audio
projekty filmowe:
– „Chłopi”, 2023, reż. DK Welchman, Hugh Welchman
– Wrooklyn Zoo, 2024, reż. Krzysztof Skonieczny, koprodukcja
– „Monster”, 2023, reż. Kore-eda Hirokazu, film nominowany w konkursie głównym Festiwalu w Cannes 2023
– „Forst”, 2024, Netflix
– „Fallout”, 2024, Amazon
– „A Girl And An Astronaut”, 2023, Netflix
projekty reklamowe:
– Dawid Podsiadło – Phantom Liberty (Official Cyberpunk 2077 Music Video)
– Porsche x Iga Świątek
– Alpine – A290_β
– Sports Direct – Dream Big
– BMW i3
NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:
• Między statuetkami studia można znaleźć, wyróżnienia z konkursów: Clio Entertainment, ADC 102nd Awards, Webby Awards, Golden Lion Awards (Shanghai), Berlin Commercial, Ciclope Asia i AEAF Festival. Juice znalazł się na shortliście konkursu Cannes Lions International Festival of Creativity w kategorii Film Craft/Post-production & Animation w 2021.
• Juice Sound był wyróżniany w rankingu „Studia Postprodukcyjne Roku” przez KTR Klubu Twórców Reklamy.
ZASOBY WŁASNE
Juice Sound
Studio dźwiękowe z zapleczem doświadczonych specjalistów – inżynierów dźwięku, muzyków, reżyserów, producentów, lektorów i wokalistów. Realizacje studia są doceniane na całym świecie – m.in. złotem na festiwalu Clio Entertainment Awards w Los Angeles, nominacjami w brytyjskim konkursie Music+Sound Awards czy też kilkunastoma statuetkami KTR. Juice Sound regularnie współpracuje z takimi markami jak CD PROJEKT RED, McDonald’s, Dolby, Mitsubishi, Kompania Piwowarska czy Allegro.
Roster reżyserski
Klienci Juice mają dostęp nie tylko do zespołu artystów VFX ale również reżyserów, którzy posiadają szerokie doświadczenie w sztuce tworzenia efektów wizualnych. Ich techniczne umiejętności, kreatywność i precyzja przekładają się na rezultaty w produkcji.
Więcej informacji > https://directors.j.studio
Sale do kolor korekcji, montażu offline i online
Service production w Japonii
możliwości produkcyjne by zorganizować plany zdjęciowe w Japonii
ZAUFALI NAM
• Netflix • HBO • Amazon Studios • Sony Entertainment • Porsche • BMW • Mercedes • Coca-Cola • Nike • Dolby
PREZENTACJA FIRMY
Juice to studio postprodukcyjne specjalizujące się w animacji 3D, efektach specjalnych oraz dźwięku. Przez prawie 18 lat swojej działalności studio zrealizowało dziesiątki projektów dla branży filmowej, reklamowej, instytucji artystycznych, edukacyjnych oraz branży gier video. W ostatnich latach Juice dynamicznie rozwija się i odnosi sukcesy w postprodukcji i realizacji efektów specjalnych do filmów i seriali.
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU
TYTUŁ: „Chłopi”
Zespół Juice odpowiadał za postprodukcję filmu "Chłopi" w reżyserii DK Welchman i Hugh Welchmana, polskiego kandydata do Oscara w kategorii najlepszy pełnometrażowy film międzynarodowy. „Chłopów” obejrzało w Polsce ponad 1,5 miliona widzów, to najlepszy polski film w box office od czterech lat.
TYTUŁ: „Wrooklyn Zoo”
Juice to koproducent i główny partner post produkcyjny najnowszego filmu Krzysztofa Skoniecznego, twórcy kultowego serialu HBO, Ślepnąć od świateł.
To przeniesiona na ulice Wrocławia i Venice Beach w Californii, współczesna wersja sztuki „Romeo i Julia” dedykowana pokoleniu Z. Obraz w kinach pojawi się w 2024 roku.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter