Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Cocosound Studio

NATALIA MIROWSKA współzałożycielka & producentka dźwięku MATEUSZ KULCZYCKI współzałożyciel & realizator dźwięku

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

+48 725 375 057
www.cocosound.pl
www.facebook.com/studiococosound

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Natalia Mirowska – współzałożycielka, producentka dźwięku, lektorka
Mateusz Kulczycki – współzałożyciel, realizator dźwięku

ROK POWSTANIA: 2021

LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: 188

ZASOBY WŁASNE

Dysponujemy najwyższej klasy narzędziami do sound designu, postprodukcji oraz rekonstrukcji problematycznego dźwięku z planu. Posiadamy bank własnych kompozycji muzycznych oraz bazę głosów liczącą ponad trzysta nazwisk, wśród których znajdują się czołowi lektorzy, aktorzy dubbingowi i wokaliści.

ZAUFALI NAM

• Amazon • Alfa Romeo • mBank • Medicine • Netflix • Opel • Orifarm • Philips • Stokrotka • Żabka Jush

PREZENTACJA FIRMY

Cocosound to dynamiczne studio dźwiękowe specjalizujące się w postprodukcji dźwięku, sound designie oraz organizacji profesjonalnych nagrań lektorskich dla różnorodnych form audio i audiowizualnych. Nasze usługi obejmują produkcje reklamowe (telewizyjne, internetowe, radiowe), animacje, programy telewizyjne czy filmy krótkometrażowe. Organizujemy dedykowane castingi lektorskie, dobierając idealny głos do każdej produkcji.

Komponujemy muzykę. Kreujemy dźwiękowe środowisko, które wraz z obrazem tworzy jednolitą emocjonującą narrację i przyciąga uwagę odbiorców, tym samym wspierając przekaz reklamowy.

We współpracy z naszymi partnerami biznesowymi stawiamy na zaufanie i przyjacielskie relacje, przy zachowaniu pełnego profesjonalizmu. Klienci doceniają nasze zaangażowanie, elastyczność i terminowość w realizacji zadań, a to przekłada się na budowanie długotrwałych relacji biznesowych.

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

• „Podróże z Albertem”, 2023/2024, QBIK FUN, reż. Michał Grzybowski – pierwszy w Polsce film z wykorzystaniem technologii AR; z Mikołajem Roznerskim w roli głównej.
• „Życie zaczyna się po 60-tce”, 2023, Affinity Cine – program TVN Style typu reality show.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU

TYTUŁ: „DOMOWE HISTORIE”
KLIENT: ELECTROLUX
PRODUKCJA: GRAFFITI FILMS
REŻYSERIA: PRZEMEK KULIKOWSKI

Press

Udźwiękowienie ośmioodcinkowego serialu pt. „Domowe historie” z udziałem aktorów Olgi Kalickiej i Macieja Musiała (Rodzinka.pl). Serial jest główną osią kampanii edukującej ekologicznie marki Electrolux. Każdy z odcinków cyklu jest skoncentrowany na innym urządzeniu lub funkcji sprzętu AGD z linii Electrolux EcoLine.

Za scenariusz, koncepcję kreatywną i współpracę z influencerami odpowiada agencja Great Minds (Garden of Words Group); a za strategię PR i branded content agencja Cut the Mustard. Produkcją zajął się dom produkcyjny Graffiti Films (producentka: Klaudia Kwiasowska, kierowniczka produkcji: Monika Ossowska). Reżyseria: Przemek Kulikowski.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.