Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Cheese Film

OLGA ŁADNA-TOEPLITZ poducent, współwłaściciel

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

aleja Niepodległości 124/6, 02-577 Warszawa
tel. 503990040
www.cheesefilm.pl
Instagram: @cheese_film_warsaw

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Olga Ładna-Toeplitz – producent, współwłaściciel

ROK POWSTANIA: 2023

LICZBA PRACOWNIKÓW: 5

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2023 ROKU: 25

LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: 40

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:

• Kreatura 23’ – wyróżnienie w kategorii Film TV/Kino za kampanie „W tobie nadzieja na dopasowanie” dla Fundacji DKMS

ZASOBY WŁASNE

Zawsze szukamy optymalizacji i najlepszych rozwiązań produkcyjnych

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Dobieramy twórców pod dany projekt, pracujemy z agencjami i freelancerami

ZAUFALI NAM

Nowi klienci:
• Vision Express • Neonail • Fundacja DKMS

Pozyskane projekty:
• Fundacja Wolności Gospodarczej • Aperol • Polpharma

Stała obsługa:
• Neonail • Vision Express • Polpharma

Top 5 projektów:
• Vision Express 30 unniversary
• FWG „O referendum”
• Fundacja DKMS „Czekanie na dopasowanie”

PREZENTACJA FIRMY

Jesteśmy domem produkcyjnym specjalizującym się w produkcjach filmów reklamowych do telewizji, produkcjach internetowych, sesjach fotograficznych, animacji 2D i 3D oraz postprodukcji. Przez pierwszy rok działalności zrobiliśmy ponad 40 projektów reklamowych, w tym postprodukcyjnych.

Nie ograniczamy się do utartych schematów i gotowych wzorców. Stawiamy na elastyczność, oryginalność, kreatywność i innowacyjność. Przecież wszystko da się zrobić lepiej.

Zapewniamy klientom pełne wsparcie na każdym etapie, zaczynając od doradztwa, poprzez analityczne planowanie, aż po realizację oraz postprodukcję, Dzięki niewielkiej skali działalności możemy w pełni skoncentrować się na każdym detalu, a także zapewnić wszystkim zaangażowanym komfort i poczucie bezpieczeństwa nawet przy bardzo wymagających produkcjach.

W 2023 kampania społeczna, którą wyprodukowaliśmy dla Fundacji DKMS, została wyróżniona w konkursie Kreatura 23. W 2024 roku dążymy do dalszego rozwoju i solidnego ugruntowania swojej pozycji na rynku. Jesteśmy zobowiązani do ciągłego doskonalenia naszych usług i rozszerzania oferty, aby sprostać wymaganiom dynamicznie zmieniającego się sektora produkcji medialnej. Naszym celem jest pozyskanie nowych, stałych i przede wszystkim zadowolonych klientów, z którymi wspólnie będziemy tworzyć świetne produkcje.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU

TYTUŁ: „30TH ANNIVERSARY”
KLIENT: VISION EXPRESS
AGENCJA: WALK CREATIVE
REŻYSERIA: TOMASZ KNITTEL

Press

W2023 roku mieliśmy przyjemność produkować kampanię z okazji 30-lecia marki Vision Express, która została wyemitowana na kilka europejskich rynków Wraz z agencją WALK Creative i wspaniałą ekipą udało nam się w ciągu dwóch dni zrealizować niezwykle wymagające zdjęcia.

Producent: Olga-Ładna-Toeplitz
DOP: Igor Połaniewicz
1st AD: Konrad Nadrowski
kier. prod: Szymon Molski
Scenografia: Zuzanna Słomińska
Kostiumy: Sara Mielczarek

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.