Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

KGHM Polska Miedź - Polska miedź dla zdrowia sąsiadów

KGHM zachęca mieszkańców regionu, w którym działa, do aktywności ruchowej.

Promocja profilaktyki zdrowotnej poprzez zachęcanie mieszkańców Zagłębia Miedziowego do udziału w zajęciach sportowych, rekreacyjnych i badaniach medycznych to główny cel projektu KGHM Eko-Zdrowie, finansowanego i organizowanego przez KGHM Polska Miedź SA. Służy on równocześnie budowaniu wizerunku koncernu jako firmy przyjaznej zdrowiu.

Realizowany od 2014 roku program opiera się na oferowaniu lokalnej społeczności możliwości aktywności ruchowej. I tak do dorosłych mieszkańców Zagłębia adresowane są cykliczne zajęcia nordic walking. W ich trakcie uczestnicy nie tylko nabywają bądź doskonalą podstawowe umiejętności marszu z kijkami pod okiem wykwalifikowanych i doświadczonych instruktorów, ale też mogą skorzystać z prelekcji poświęconych technikom nordic walking i zasadom zdrowego odżywiania. W siódmej edycji zajęć, która zakończyła się w czerwcu br., udział wzięło ok. 150 mieszkańców Lubina, Legnicy, Głogowa, Polkowic i Złotoryi.

Press

Natomiast dla dzieci w wieku 5–10 lat organizowane są lekcje podstaw pływania, odbywające się na krytych pływalniach w kilku miastach Zagłębia. Prowadzą je instruktorzy z klubów pływackich, posiadających licencje Polskiego Związku Pływackiego. Kolejna, siódma już, edycja zajęć zakończyła się również w czerwcu br. – w sześciu miastach regionu (Chojnowie, Lubinie, Legnicy, Głogowie, Polkowicach i Rudnej) z nieodpłatnych zajęć pływackich skorzystało ponad 350 dzieci.

To niejedyne działania realizowane w ramach KGHM Eko-Zdrowie. Koncern, będący sponsorem klubu piłkarskiego KGHM Zagłębie Lubin i współtwórcą Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie Lubin, zorganizował również i sfinansował trzy edycje zajęć dla 11- i 12-latków. Około 200 dzieci szlifowało swoje umiejętności piłkarskie i zdolności motoryczne pod okiem szkoleniowców Akademii. Natomiast Radosław Kawęcki  spotykał się z młodymi pływakami i uczniami szkół podstawowych. Mistrz świata i Europy w stylu grzbietowym wspierany przez KGHM dzielił się swoimi praktycznymi umiejętnościami. Wiosną 2015 roku zmagający się z nadwagą mieszkańcy regionu w wieku 18–55 lat mogli wziąć udział w trzymiesięcznych zajęciach z wykwalifikowanymi instruktorami fitness. Zajęcia odbywały się w Lubinie i Głogowie i uzupełnione były badaniami medycznymi, konsultacjami z dietetykiem i prelekcjami na temat przyczyn i skutków nadwagi i otyłości.

EFEKTY

1 TYS. MIESZKAŃCÓW Zagłębia Miedziowego wzięło udział w siedmiu edycjach zajęć nordic walking

BLISKO 2 TYS. DZIECI uczestniczyło w siedmiu edycjach bezpłatnych lekcji pływania

WYZWANIE

EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE zasobów w celu zdobycia pozycji lidera zrównoważonego rozwoju

KONTAKT

Sylwester Peno 
koordynator programu KGHM EKO-Zdrowie 
departament komunikacji i CSR 
tel. 76 747 82 29
Sylwester.Peno@kghm.com

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.