Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 04/2013

Pracodawca ze znakiem jakości

Firmom z reputacją dobrego pracodawcy łatwiej znaleźć i zatrzymać pożądanych specjalistów. I mniej je to kosztuje

Choć na rodzimym rynku pracy szukających jej nie brakuje, a bezrobocie osiągnęło od dawna nienotowany poziom 14,4 proc., PZU rozpoczęło w marcu szeroko zakrojoną kampanię, w której promuje się jako pracodawca gwarantujący „pracę przez dużo P. – pomysłowość, pasja, perspektywa, prestiż i pole do popisu”. W reklamach w Internecie, prasie, radiu, autobusach i na citylightach zlokalizowanych w pobliżu uczelni PZU przedstawia się jako firma: nowoczesna, prężnie działająca, a równocześnie stwarzająca możliwości rozwoju. W ten sposób promuje wśród studentów i absolwentów swój program praktyk i staży.  

Czy rzeczywiście w obecnej sytuacji trzeba aż kampanii reklamowej, by pozyskać pracowników? – Bez podejmowania działań wizerunkowych czy też reklamowych nie jesteśmy w stanie podnosić naszych wyników, a więc rekrutować ludzi z potencjałem, jakiego szukamy, którzy będą stanowili o przewadze rynkowej PZU – twierdzi Magdalena Bargieł, dyrektor ds. rozwoju talentu w biurze zarządzania kadrami PZU. Jednocześnie jednak przyznaje, że reklama skierowana do potencjalnych pracowników działa tak jak każda inna klasyczna kampania: buduje wizerunek. A ten sprzedaje. 

PZU jest jedną z jeszcze nielicznych rodzimych firm, które tak szeroko stosują promocję employer brandingu. Do niedawna był to niewiele znaczący termin w działaniach human resources, który jednak w ostatnich latach robi w Polsce zaskakującą karierę.

Magdalena Rydzik

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.