Agencja Albo Albo przygotowała kampanię o profilaktyce raka piersi
W działaniach bierze udział ponad 100 influencerek (fot. materiały prasowe)
Agencja Albo Albo odpowiada za przygotowanie kampanii społecznej "Me, Myself & Touch", poświęconej profilaktyce raka piersi i budowaniu świadomości regularnego samobadania.
W kampanię zaangażowano ponad 100 kobiet z całej Polski, reprezentujących różne środowiska, pokolenia i doświadczenia. Wśród nich znalazły się m.in. Zofia Wichłacz, Marietta Żukowska, Katarzyna Cichopek, Ola Ziarek, Pola Sieczko, Maja Firek czy Agata Gwiazdowska.
Czytaj też: Fundacja Nie Widać Po Mnie rozpoczyna kampanię "Zbyt silni" o depresji
Głównym motywem kampanii są dotyk i taniec – symbole czułości, uważności oraz świadomego kontaktu ze swoim ciałem. W spocie wykorzystano utwór Maanam "Kocham cię, kochanie moje", którego rekompozycją i produkcją zajęła się Vola Default.
Reżyserką spotu jest Tala Dołgowska, która współpracowała z Miu Miu, MISBHV, Vogue, Reserved i H&M.
Spot wyprodukowała Ewa Kurzawa z domu produkcyjnego Moon Films, postprodukcję zrealizowało Vein Postproduction, a za oprawę wizualną kampanii odpowiada Martyna Wędzicka-Obuchowicz. Koncepcję kreatywną i strategię kampanii ponownie opracowała agencja Albo Albo.
Projekt jest realizowany pro bono.
Czytaj też: Ruszyła kampania mająca zapobiegać przemocy domowej wobec kobiet
(KAP, 14.10.2025)










