Temat: kampania społeczna

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Albo Albo przygotowała kampanię o profilaktyce raka piersi

W działaniach bierze udział ponad 100 influencerek (fot. materiały prasowe)

Agencja Albo Albo odpowiada za przygotowanie kampanii społecznej "Me, Myself & Touch", poświęconej profilaktyce raka piersi i budowaniu świadomości regularnego samobadania.

W kampanię zaangażowano ponad 100 kobiet z całej Polski, reprezentujących różne środowiska, pokolenia i doświadczenia. Wśród nich znalazły się m.in. Zofia Wichłacz, Marietta Żukowska, Katarzyna Cichopek, Ola Ziarek, Pola Sieczko, Maja Firek czy Agata Gwiazdowska.

Czytaj też: Fundacja Nie Widać Po Mnie rozpoczyna kampanię "Zbyt silni" o depresji

Głównym motywem kampanii są dotyk i taniec – symbole czułości, uważności oraz świadomego kontaktu ze swoim ciałem. W spocie wykorzystano utwór Maanam "Kocham cię, kochanie moje", którego rekompozycją i produkcją zajęła się Vola Default. 

Reżyserką spotu jest Tala Dołgowska, która współpracowała z Miu Miu, MISBHV, Vogue, Reserved i H&M.

Spot wyprodukowała Ewa Kurzawa z domu produkcyjnego Moon Films, postprodukcję zrealizowało Vein Postproduction, a za oprawę wizualną kampanii odpowiada Martyna Wędzicka-Obuchowicz. Koncepcję kreatywną i strategię kampanii ponownie opracowała agencja Albo Albo.

Projekt jest realizowany pro bono.

Czytaj też: Ruszyła kampania mająca zapobiegać przemocy domowej wobec kobiet

(KAP, 14.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.