Temat: kampania społeczna

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 27, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania mająca zapobiegać przemocy domowej wobec kobiet

Kampania wystartowała 22 sierpnia 2025 roku, a spot miał premierę 26 sierpnia (screen: YouTube/CPK Centrum Praw Kobiet)

Centrum Praw Kobiet i Samorząd Województwa Pomorskiego uruchomiły kampanię pod hasłem "Przemoc karmi się milczeniem", poruszającą problem przemocy domowej wobec kobiet.

Na potrzeby działań powstała strona internetowa i spot wideo. Na stronie znajdują się informacje o tym, czym jest przemoc i jakie są jej skutki dla psychiki.

Czytaj też: Euvic przygotuje kampanię mającą wesprzeć integrację cudzoziemców

Znalazły się tam zarówno informacje o etapach działań przemocowych, opisy popularnych mitów, które narosły wokół przemocy, jak i hasła zachęcające świadków do reagowania.

Kampania wystartowała 22 sierpnia 2025 roku, a spot miał premierę 26 sierpnia. Jego reżyserką i scenarzystką jest Agnieszka Bekalarczyk.

Czytaj też: Jak zareklamować śmierć. Ukraińskie kampanie rekrutacji do wojska

(KAP, 27.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.