Ruszyła kampania mająca zapobiegać przemocy domowej wobec kobiet
Kampania wystartowała 22 sierpnia 2025 roku, a spot miał premierę 26 sierpnia (screen: YouTube/CPK Centrum Praw Kobiet)
Centrum Praw Kobiet i Samorząd Województwa Pomorskiego uruchomiły kampanię pod hasłem "Przemoc karmi się milczeniem", poruszającą problem przemocy domowej wobec kobiet.
Na potrzeby działań powstała strona internetowa i spot wideo. Na stronie znajdują się informacje o tym, czym jest przemoc i jakie są jej skutki dla psychiki.
Czytaj też: Euvic przygotuje kampanię mającą wesprzeć integrację cudzoziemców
Znalazły się tam zarówno informacje o etapach działań przemocowych, opisy popularnych mitów, które narosły wokół przemocy, jak i hasła zachęcające świadków do reagowania.
Kampania wystartowała 22 sierpnia 2025 roku, a spot miał premierę 26 sierpnia. Jego reżyserką i scenarzystką jest Agnieszka Bekalarczyk.
Czytaj też: Jak zareklamować śmierć. Ukraińskie kampanie rekrutacji do wojska
(KAP, 27.08.2025)










