Fundacja Nie Widać Po Mnie rozpoczyna kampanię "Zbyt silni" o depresji
Pomysłodawcą, reżyserem i scenarzystą spotu jest Michał Krygier (screen: YouTube/Fundacja Nie Widać Po Mnie)
Depresja to nie choroba ludzi słabych, ale tych, którzy byli silni zbyt długo. To przesłanie kampanii "Zbyt silni", którą Fundacja Nie Widać Po Mnie realizuje we współpracy z Punchline Agency.
Kampania obejmuje m.in. 60-sekundowy spot wideo, nośniki reklamy zewnętrznej, działania PR i digital.
Czytaj też: Ruszyła kampania mająca zapobiegać przemocy domowej wobec kobiet
Pomysłodawcą, reżyserem i scenarzystą spotu jest Michał Krygier, creative director Punchline Agency.
Spot wyprodukowała Filmokracja, za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi, a muzykę skomponował Krystian Kościański z Malaga Studio.
Czytaj też: Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj" na temat segregowania śmieci
(AMS, 13.10.2025)










