PTE PZU uruchamia kampanię edukacyjną skierowaną do klientów
Grupa PZU jest aktualnie w trakcie prowadzenia przetargu kreatywnego (screen: YouTube/GrupaPZU)
PTE PZU, spółka zarządzająca Dobrowolnym Funduszem Emerytalnym PZU, rozpoczęła długofalową kampanię edukacyjną skierowaną do obecnych i potencjalnych klientów.
Jednym z filarów kampanii będzie prezentowanie konkretnych przykładów inwestycji realizowanych przez spółki, których obligacje lub akcje DFE PZU nabył za pieniądze powierzone mu w zarządzanie przez klientów oszczędzających na IKE (Indywidualne Konta Emerytalne) lub IKZE (Indywidualne Konta Zabezpieczenia Emerytalnego).
Czytaj też: Roman Terelak nowym CEO SpaceCat. Agencja zmienia identyfikację i upraszcza nazwę
W spotach wykorzystywane są takie przykłady inwestycyjne, jak nowa szkoła podstawowa dla 600 dzieci w Szczęsnem koło Grodziska Mazowieckiego czy nowe sklepy odzieżowe LPP (660 w 2024 roku) i markety Dino (147 od początku tego roku).
Grupa PZU jest aktualnie w trakcie prowadzenia przetargu kreatywnego. Postępowanie ma się zakończyć do końca 2025 roku, a rozpoczęcie współpracy planowane jest na początek 2026 roku. Umowy z obecnymi agencjami kończą się w styczniu 2026 roku. Dla Grupy PZU pracują teraz 2012 Agency (full service), Focus Nation Group, która współpracuje z ubezpieczycielem od 2017 roku (obsługa 360), AWX (usługi reklamowe, promocyjne i marketingowe w internecie) oraz Leo Burnett Warszawa (ATL i BTL).
Czytaj też: UOKiK wygrał w sądzie z Olimp Laboratories – wyrok 5 mln zł kary utrzymany
(KAP, 05.08.2025)










