PZU nie jest już sponsorem Igi Świątek. Współpraca skończyła się z końcem 2023 roku
Świątek pozostaje ambasadorką Porsche, Rolexa, Oshee, a także firmy odzieżowej związanej z Rogerem Federerem – ON Running (screen: YouTube/GrupaPZU)
Z końcem 2023 roku Powszechny Zakład Ubezpieczeń zakończył współpracę sponsorską z Igą Świątek.
1 stycznia Świątek występowała w turnieju United Cup. W trakcie spotkania z Sarą Sorribes Tormo tenisistka nie miała na swoim stroju logotypu wieloletniego sponsora – PZU. Michał Chojecki, dziennikarz "Super Expressu", na platformie X potwierdził, że współpraca z polską firmą skończyła się z końcem 2023 roku. "Negocjowali, ale widocznie na razie się nie dogadali" – napisał. Natomiast Bartosz Ignacik z Canal Plus Sport dodał, że umowa "nie będzie kontynuowana".
Czytaj też: Michał Bartnicki został social media koordynatorem w FIFA
Świątek pozostaje ambasadorką Porsche, Rolexa, Oshee, a także firmy odzieżowej związanej z Rogerem Federerem – ON Running.
W rozmowie z Money.pl w sierpniu 2023 roku Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research sugerował, że jeśli Świątek podpisze nową umowę z PZU, to prawdopodobnie będzie to najwyższy sponsoringowy kontrakt w historii Polski. Wyceniał wtedy umowę na pomiędzy 10 a 20 mln zł rocznie.
Czytaj też: Tylko w prasie możliwy jest długotrwały efekt i wielokrotny kontakt z reklamą. Raport PBC
(KAP, 03.01.2024)