Mediahub zmienia nazwę na MullenLowe Media. Ujednolicenie brandingu
Na czele MullenLowe Media niezmiennie pozostaje Ewa Góralska, wspierana przez top managerów: Annę Jezierską, Michała Strzałkowskiego, Macieja Niepsuja, Rafała Lampasiaka, Marka Racławskiego, Marka Fordońskiego i Radosława Jaszczuka. Prezesem zarządu MullenLowe Group jest Robert Winiarski (fot. materiały prasowe)
Agencja mediowa Mediahub działa teraz pod nową nazwą MullenLowe Media. W wyniku odnowienia umowy afiliacyjnej grupa MullenLowe ujednoliciła branding oraz identyfikację wizualną poszczególnych spółek.
Równocześnie agencja kontynuuje współpracę z holdingiem IPG, co zapewnia dostęp do międzynarodowego zaplecza przy jednoczesnym zachowaniu pełnej lokalnej niezależności w kwestiach strategicznych i operacyjnych agencji.
Czytaj też: Paulina Musielak-Rezmer ESG lead w globalnych strukturach Grupy OLX
– Zmiana nazwy agencji odpowiada na trendy rynkowe. Podkreśla siłę współpracy oraz szerokie kompetencje całej grupy MullenLowe. Granice między poszczególnymi obszarami komunikacji stają się coraz bardziej płynne. Dlatego wykorzystanie synergii mediów i komunikacji pozwoli na lepsze dotarcie do uwagi konsumentów i większą efektywność biznesową marek – mówi Ewa Góralska, managing directorka MullenLowe Media.
Zespół agencji MullenLowe Media to obecnie blisko 100 specjalistów ds. mediów, badań i marketingu. Do jej klientów należą m.in. takie firmy jak ING Bank Śląski, Castorama, Vision Express, Yes Biżuteria, Avon, Goodvalley.
Agencja ma na swoim koncie liczne nagrody m.in. Effie Awards, Innovation, Mixx Awards.
Czytaj też: Agencja DDB Worldwide musi zwrócić nagrodę zdobytą na Cannes Lions
(MS, 02.07.2025)










