Agencja MullenLowe Media o połowę zwiększyła w 2024 roku przychody i zysk netto
Przychody agencji wzrosły o 54,01 proc. w porównaniu z 2023 rokiem (fot. materiały prasowe)
Agencja mediowa MullenLowe Media w 2024 roku wypracowała 3,06 mln zł zysku netto przy 229,87 mln zł przychodów.
Ze sprawozdania finansowego złożonego w KRS wynika, że przychody agencji wzrosły o 54,01 proc. w porównaniu z 2023 rokiem.
Czytaj też: Agencja Wavemaker zwiększyła przychody o ponad 12,5 proc., choć zmniejszyła zysk
W ubiegłym roku zwiększyły się także koszty wytworzenia sprzedanych produktów – o 59,18 proc., do 204,19 mln zł.
Zysk netto agencji wyniósł 3,06 mln zł i był o 49,67 proc. wyższy niż w 2023 roku.
MullenLowe Media rozpoczął w 2024 roku współpracę z firmą Avon, która zrekompensowała utratę budżetu serwisu Vinted. Poza Avonem na skorzystanie z usług MullenLowe Media zdecydowała się Midea, producent pomp ciepła. Do klientów agencji należą m.in. ING Bank Śląski, Castorama, Vision Express, Yes Biżuteria i Goodvalley.
Agencją kieruje Ewa Góralska, managing directorka.
Czytaj też: Papaya Films po raz drugi z rzędu wyróżniona globalnym tytułem AdGreen SuperUser
(MS, 21.07.2025)










