Wręczono nagrody YouTube Works Awards. Grand Prix dla Storytel
Kampania "Random: a multiplatform love story" Storytela stworzona przez agencję McCANN Poland otrzymała również nagrodę w kategorii Creative Effectiveness (fot. materiał prasowe)
24-osobowe jury YouTube Works Awards przyznało nagrody w pięciu kategoriach: Small Budget, Big Results, Creative Effectiveness, Action Driver, Ingenious Insight, Multiscreen Excellence. Z tej piątki wybrano również zdobywcę Grand Prix, którym została kampania Storytela "Random, a multiplatform lovestory".
Nagrodę w kategorii Multiscreen Excellence (najlepsze wykorzystanie wielu mediów) wygrali twórcy kampanii Pyszne.pl i Kanału Sportowego realizowanej przy okazji UEFA Euro 2020, którego marka Pyszne.pl była oficjalnym partnerem. Kampania została przygotowana przez agencję Sport Brokers.
Kategorię Ingenious Insight (wykorzystanie zalet platformy w oparciu o silny insight) wygrał ING Bank Śląski za swoją kampanię "Porozmawiajmy o pieniądzach", którą stworzyły agencje Gong, MullenLowe Media Hub i 24/7 Communication.
W kategorii Action Driver (efektywne nakłonienie konsumentów do działania) zwycięzcą okazała się reklama "Fanatyk historia prawdziwa" przygotowana przez 23Heroes i F25 dla Grupy OLX. Nagrodę Creative Effectiveness za przełożenie pomysłu na sukces biznesowy otrzymała "Random: a multiplatform love story" Storytela stworzona przez agencję McCANN Poland.
Kategorię "Small Budget, Big Results" wygrała kampania "Stop kobietobójstwu!" (Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów, OTO Film), która zaledwie kilka dni temu otrzymała również złotą statuetkę Effie Awards.
(KAP, 28.10.2021)