Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MullenLowe MediaHub planuje media dla Barbora.pl

MLMH odpowiada za planowanie i zakup mediów offline (fot. materiały prasowe)

Agencja mediowa MullenLowe MediaHub wraz z litewską agencją mediową Inspired UM planują media dla sklepu spożywczego Barbora.pl (Grupa Maxima).

MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie i zakup mediów offline. Prowadzone przez tę agencję działania obejmują radio i nośniki reklamy zewnętrznej (realizowane są w lutym). Po stronie agencji za obsługę klienta odpowiada Jolanta Markiewicz, account manager MLMH.

Grupa Maxima zrzesza sieci handlowe na Litwie, Łotwie, Estonii, Bułgarii, a w Polsce jest właścicielem sieci sklepów Stokrotka, która została strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w naszym kraju. „Spółka będzie również poszukiwać lokalnych dostawców, którzy mogą zaoferować klientom ciekawe produkty regionalne w różnych kategoriach” - podaje firma. Obroty Barbora.pl w 2019 roku wyniosły 50 mln euro.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 03.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.