MullenLowe MediaHub planuje media dla Barbora.pl
MLMH odpowiada za planowanie i zakup mediów offline (fot. materiały prasowe)
Agencja mediowa MullenLowe MediaHub wraz z litewską agencją mediową Inspired UM planują media dla sklepu spożywczego Barbora.pl (Grupa Maxima).
MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie i zakup mediów offline. Prowadzone przez tę agencję działania obejmują radio i nośniki reklamy zewnętrznej (realizowane są w lutym). Po stronie agencji za obsługę klienta odpowiada Jolanta Markiewicz, account manager MLMH.
Grupa Maxima zrzesza sieci handlowe na Litwie, Łotwie, Estonii, Bułgarii, a w Polsce jest właścicielem sieci sklepów Stokrotka, która została strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w naszym kraju. „Spółka będzie również poszukiwać lokalnych dostawców, którzy mogą zaoferować klientom ciekawe produkty regionalne w różnych kategoriach” - podaje firma. Obroty Barbora.pl w 2019 roku wyniosły 50 mln euro.
(IKO, 03.02.2021)