Poczta bez agencji mediowej; nie zdradza, czy jej budżet trafi do Sigmy Bis
MullenLowe MediaHub wygrała przetarg na obsługę mediową Poczty Polskiej we wrześniu ubiegłego roku (fot. Pixaby)
Poczta Polska nie jest obecnie obsługiwana przez żadną agencję mediową. Dotychczas jej budżetem zarządzała MullenLowe MediaHub.
MullenLowe MediaHub wygrała przetarg na obsługę mediową Poczty Polskiej we wrześniu ubiegłego roku. Umowa obowiązywała przez rok, zatem już wygasła.
Justyna Siwek, rzeczniczka prasowa Poczty Polskiej, potwierdza, że spółka "nie ma obecnie zawartej umowy na obsługę mediową i nie prowadzi postępowania przetargowego dotyczącego wyboru domu mediowego". Firma nie odpowiedziała jednak na pytanie, jakie ma plany dotyczące obsługi mediowej, nie ustosunkowała się także do pytania, czy będzie współpracować z Sigmą Bis.
Sigma Bis to spółka utworzona przez PKN Orlen i Grupę PZU. Rozpoczęła działalność pod koniec 2019 roku. Zajmuje się planowaniem strategii mediowych, zakupem czasu i przestrzeni reklamowej oraz analizą skuteczności działań promocyjnych. W 2020 roku właściciele Sigmy Bis zaczęli przenosić do niej obsługę mediową swoich spółek. Od marca obsługuje ona Orlen, od połowy września planuje media dla PZU, a wkrótce będzie także obsługiwała należącą do Grupy PZU firmę ubezpieczeniową Link4. Docelowo Sigma Bis ma oferować usługi także podmiotom zewnętrznym, startując w przetargach zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym.
(AMS, 27.10.2020)