Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Screen Network zwycięża w międzynarodowym konkursie Digital Signage Awards

Nagrodzony projekt - AI Screen w Galerii Katowickiej (fot. materiały prasowe)

Screen Network, działający na rynku Digital Out of Home, zdobył nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej.

Projekt zwyciężył w kategorii "Timely Data-Driven Displays and Creative". AI Screen w Galerii Katowickiej to rozwiązanie łączące zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji z architekturą miejską. Ekran o powierzchni 153 m² analizuje otoczenie, identyfikuje grupy odbiorców i dostosowuje wyświetlane treści w czasie rzeczywistym. Nie tylko wspiera działania marketingowe najemców Galerii Katowickiej, ale także pełni funkcję informacyjną, angażując społeczność i nadając przestrzeni miejskiej nowy wymiar.

Czytaj też: OMD przeprowadza globalny rebranding. Unowocześniona wersja klasycznego logo

Digital Signage Awards to jeden z najważniejszych konkursów w branży DOOH, wyróżniający pionierskie projekty i nowatorskie rozwiązania technologiczne. Nagrody są przyznawane corocznie w Barcelonie przez jury składające się z międzynarodowych ekspertów.

W tegorocznej edycji Screen Network rywalizował z największymi globalnymi graczami, takimi jak Moment Factory (projekt ekranu na lotnisku w Singapurze), Samsung Electronics (ogromny ekran 3D w centrum Seulu) czy Adrian Smith + Gordon Gill Architecture (Muzeum w Rijadzie).

Czytaj też: Daria Walczak poinformowała o zwolnieniu z Mediahub. "Pod pretekstem likwidacji stanowiska"

(AMS, 10.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.