Screen Network zwycięża w międzynarodowym konkursie Digital Signage Awards
![](/images/contents/photo_85851_1739166131_big.jpg)
Nagrodzony projekt - AI Screen w Galerii Katowickiej (fot. materiały prasowe)
Screen Network, działający na rynku Digital Out of Home, zdobył nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej.
Projekt zwyciężył w kategorii "Timely Data-Driven Displays and Creative". AI Screen w Galerii Katowickiej to rozwiązanie łączące zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji z architekturą miejską. Ekran o powierzchni 153 m² analizuje otoczenie, identyfikuje grupy odbiorców i dostosowuje wyświetlane treści w czasie rzeczywistym. Nie tylko wspiera działania marketingowe najemców Galerii Katowickiej, ale także pełni funkcję informacyjną, angażując społeczność i nadając przestrzeni miejskiej nowy wymiar.
Czytaj też: OMD przeprowadza globalny rebranding. Unowocześniona wersja klasycznego logo
Digital Signage Awards to jeden z najważniejszych konkursów w branży DOOH, wyróżniający pionierskie projekty i nowatorskie rozwiązania technologiczne. Nagrody są przyznawane corocznie w Barcelonie przez jury składające się z międzynarodowych ekspertów.
W tegorocznej edycji Screen Network rywalizował z największymi globalnymi graczami, takimi jak Moment Factory (projekt ekranu na lotnisku w Singapurze), Samsung Electronics (ogromny ekran 3D w centrum Seulu) czy Adrian Smith + Gordon Gill Architecture (Muzeum w Rijadzie).
Czytaj też: Daria Walczak poinformowała o zwolnieniu z Mediahub. "Pod pretekstem likwidacji stanowiska"
(AMS, 10.02.2025)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)