OMD przeprowadza globalny rebranding. Unowocześniona wersja klasycznego logo
![](/images/contents/photo_85853_1739166525_big.jpg)
Nowe logo agencji zostało zaprezentowane 5 lutego (fot. materiały prasowe)
OMD Worldwide, sieć agencji mediowych należąca do Omnicom Media Group, zaprezentowała nowe, globalne pozycjonowanie marki.
Nowe pozycjonowanie ma podkreślać wizję, zaplecze technologiczne oraz skalę operacyjną agencji, dzięki którym pomaga markom zwiększać sprzedaż oraz zdobywać udziały rynkowe w coraz bardziej dynamicznym środowisku biznesowym i konsumenckim.
Czytaj też: Screen Network zwycięża w międzynarodowym konkursie Digital Signage Awards
Hasłem przewodnim OMD zostało "We Create What's Next". Ma ono świadczyć o gotowości agencji do wyznaczania kierunków w świecie mediów. Pozycjonowanie marki wspiera odświeżona identyfikacja wizualna – obejmująca m.in. unowocześnioną wersję klasycznego, czerwonego logo OMD. Została zaprezentowana 5 lutego podczas globalnego spotkania, transmitowanego na żywo dla 14 tys. pracowników OMD w ponad 100 krajach.
W opublikowanej w listopadzie ub.r. edycji Network Diagnostics według raportu firmy RECMA marka OMD po raz ósmy z rzędu została uznana za najlepiej działającą globalną sieć mediową. A według raportu Global & Regional Billings Projected 2024 firmy COMvergence (grudzień 2024) OMD Worldwide jest numerem 1 na świecie pod względem wydatków mediowych, osiągając 25,9 mld globalnych przychodów (+8 proc. rok do roku).
Czytaj też: Daria Walczak poinformowała o zwolnieniu z Mediahub. "Pod pretekstem likwidacji stanowiska"
(KAP, 10.02.2025)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)