Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia i portale Agory nie idą w ślady WP i nie rezygnują z audytu site-centric

Do niedawna oskryptowane były serwisy wszystkich największych polskich wydawców internetowych (fot. Unsplash.com/Leon Seibert)

Wirtualna Polska Holding z końcem 2024 roku usunęła ze swoich serwisów i aplikacji skrypty pozwalające na pomiar ruchu w badaniu Mediapanel. Ich konkurencja z Interii i Agory nie idzie tą drogą.

Badanie Mediapanel, realizowane przez Gemius na zlecenie Polskich Badań Internetu, łączy pomiar site-centric (skrypty pomiarowe na poziomie witryn i aplikacji) oraz pomiar user-centric (zachowania panelistów). Do niedawna oskryptowane były serwisy wszystkich największych polskich wydawców internetowych. Jednak Grupa Wirtualna Polska zrezygnowała z audytu site-centric.

Paweł Baryś, specjalista ds. PR z Interii, na pytanie, czy jego pracodawca rozważa podjęcie podobnej decyzji, odpowiedział: - Dostęp do maksymalnie precyzyjnych danych wpływa korzystnie na rozwój rynku internetowego w Polsce oraz jego transparentność. Powinien być też wartością dla jego uczestników.

Agora, do której należą portale Gazeta.pl i Wyborcza.pl, również nie zamierza opuszczać audytu Mediapanelu. - Nie rozważamy takiego ruchu – zapewnia rzeczniczka prasowa Agory Anna Marucha.

Czytaj też: Mija 35 lat od uruchomienia RMF FM. Stacja przygotowała specjalne atrakcje

Ringier Axel Springer, wydawca m.in. portalu Onet, nie odpowiedział na pytania „Presserwisu”.

Z badania Mediapanel wynika, że w grudniu 2024 roku serwisy Wirtualnej Polski odwiedziło 20,595 mln użytkowników – mniej niż Interii (20,72 mln) i Ringier Axel Springer Polska (20,634 mln).

(MAK, 16.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.