Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia i portale Agory nie idą w ślady WP i nie rezygnują z audytu site-centric

Do niedawna oskryptowane były serwisy wszystkich największych polskich wydawców internetowych (fot. Unsplash.com/Leon Seibert)

Wirtualna Polska Holding z końcem 2024 roku usunęła ze swoich serwisów i aplikacji skrypty pozwalające na pomiar ruchu w badaniu Mediapanel. Ich konkurencja z Interii i Agory nie idzie tą drogą.

Badanie Mediapanel, realizowane przez Gemius na zlecenie Polskich Badań Internetu, łączy pomiar site-centric (skrypty pomiarowe na poziomie witryn i aplikacji) oraz pomiar user-centric (zachowania panelistów). Do niedawna oskryptowane były serwisy wszystkich największych polskich wydawców internetowych. Jednak Grupa Wirtualna Polska zrezygnowała z audytu site-centric.

Paweł Baryś, specjalista ds. PR z Interii, na pytanie, czy jego pracodawca rozważa podjęcie podobnej decyzji, odpowiedział: - Dostęp do maksymalnie precyzyjnych danych wpływa korzystnie na rozwój rynku internetowego w Polsce oraz jego transparentność. Powinien być też wartością dla jego uczestników.

Agora, do której należą portale Gazeta.pl i Wyborcza.pl, również nie zamierza opuszczać audytu Mediapanelu. - Nie rozważamy takiego ruchu – zapewnia rzeczniczka prasowa Agory Anna Marucha.

Czytaj też: Mija 35 lat od uruchomienia RMF FM. Stacja przygotowała specjalne atrakcje

Ringier Axel Springer, wydawca m.in. portalu Onet, nie odpowiedział na pytania „Presserwisu”.

Z badania Mediapanel wynika, że w grudniu 2024 roku serwisy Wirtualnej Polski odwiedziło 20,595 mln użytkowników – mniej niż Interii (20,72 mln) i Ringier Axel Springer Polska (20,634 mln).

(MAK, 16.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.