Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

John Dog ponownie nawołuje do niestrzelania w sylwestra

Celem akcji jest uświadamianie ludziom, że odgłosy fajerwerków negatywnie wpływają na zdrowie i komfort zwierząt (fot. materiały prasowe)

John Dog, polska marka oferująca produkty dla psów i kotów, zajmuje się szerzeniem wiedzy na temat życia ze zwierzakami. Po raz drugi rusza z akcją  "Nie strzelam w sylwestra”.

Celem akcji jest uświadamianie ludziom, że odgłosy fajerwerków negatywnie wpływają na zdrowie i komfort zwierząt. Wywołują u nich ogromny stres, a także przyczyniają się do wielu chorób i psich ucieczek.

W mediach społecznościowych marki dostępna jest specjalna grafika stworzona na potrzeby akcji i zachęta do udostępnienia jej na swoim profilu, aby dotrzeć do jak największej liczy osób. Dodatkowo na blogu marki oraz w mediach społecznościowych znajdują się wideo-poradniki, w których eksperci udzielają wskazówek dotyczących wspierania psów i kotów w sylwestra i w czasie około sylwestrowym. 

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja GPD.

(AMS, 20.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.