Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć sklepów Biedronka po raz czwarty sponsorem głównym Finału WOŚP

Już od 10 grudnia klienci Biedronki mogą wesprzeć tę inicjatywę, dokonując wpłat we wszystkich, ponad 3600 sklepach sieci w całym kraju (fot. materiały prasowe)

Sieć sklepów Biedronka już po raz czwarty została sponsorem głównym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Celem tym razem będzie wsparcie dziecięcych oddziałów onkologicznych i hematologicznych poprzez zakup nowoczesnego sprzętu diagnostycznego i terapeutycznego.

Już od 10 grudnia klienci Biedronki mogą wesprzeć tę inicjatywę, dokonując wpłat we wszystkich, ponad 3600 sklepach sieci w całym kraju. Sieć Biedronka kontynuuje wieloletnią współpracę z Fundacją, dzięki której od 2020 roku przekazano już ponad 21 mln zł na cele WOŚP.

Czytaj też: 2,4 mln zł na pomoc dzieciom z Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu

W kasach samoobsługowych i tradycyjnych dostępna będzie opcja przekazania dowolnej kwoty. W kasach samoobsługowych wpłaty można dokonać kartą płatniczą, natomiast w kasach tradycyjnych zarówno kartą, jak i w gotówce. Każda przekazana złotówka zostanie przeznaczona na pomoc małym pacjentom oddziałów onkologii i hematologii.

Klienci, którzy dokonają wpłaty na rzecz 33. Finału WOŚP, zobaczą specjalną informację graficzną na paragonie. Dodatkowo, użytkownicy aplikacji Biedronka po zalogowaniu będą mogli sprawdzić, jaką łączną kwotą już wsparli do tej pory ten szczytny cel. W kolejnych tygodniach w sklepach sieci staną również puszki WOŚP, do których będzie można wrzucać wsparcie gotówkowe. Za każdą taką wpłatę klienci otrzymają symboliczne serduszko WOŚP – znak solidarności i wsparcia dla najmłodszych pacjentów.

Do sprzedaży trafiły już licencjonowane produkty sygnowane czerwonym serduszkiem oraz logotypem 33. Finału WOŚP.

Czytaj też: TVP reklamowym spotem przypomina o dorocznej akcji „Reklama Dzieciom”

(MAC, 11.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.