Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć sklepów Biedronka po raz czwarty sponsorem głównym Finału WOŚP

Już od 10 grudnia klienci Biedronki mogą wesprzeć tę inicjatywę, dokonując wpłat we wszystkich, ponad 3600 sklepach sieci w całym kraju (fot. materiały prasowe)

Sieć sklepów Biedronka już po raz czwarty została sponsorem głównym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Celem tym razem będzie wsparcie dziecięcych oddziałów onkologicznych i hematologicznych poprzez zakup nowoczesnego sprzętu diagnostycznego i terapeutycznego.

Już od 10 grudnia klienci Biedronki mogą wesprzeć tę inicjatywę, dokonując wpłat we wszystkich, ponad 3600 sklepach sieci w całym kraju. Sieć Biedronka kontynuuje wieloletnią współpracę z Fundacją, dzięki której od 2020 roku przekazano już ponad 21 mln zł na cele WOŚP.

Czytaj też: 2,4 mln zł na pomoc dzieciom z Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu

W kasach samoobsługowych i tradycyjnych dostępna będzie opcja przekazania dowolnej kwoty. W kasach samoobsługowych wpłaty można dokonać kartą płatniczą, natomiast w kasach tradycyjnych zarówno kartą, jak i w gotówce. Każda przekazana złotówka zostanie przeznaczona na pomoc małym pacjentom oddziałów onkologii i hematologii.

Klienci, którzy dokonają wpłaty na rzecz 33. Finału WOŚP, zobaczą specjalną informację graficzną na paragonie. Dodatkowo, użytkownicy aplikacji Biedronka po zalogowaniu będą mogli sprawdzić, jaką łączną kwotą już wsparli do tej pory ten szczytny cel. W kolejnych tygodniach w sklepach sieci staną również puszki WOŚP, do których będzie można wrzucać wsparcie gotówkowe. Za każdą taką wpłatę klienci otrzymają symboliczne serduszko WOŚP – znak solidarności i wsparcia dla najmłodszych pacjentów.

Do sprzedaży trafiły już licencjonowane produkty sygnowane czerwonym serduszkiem oraz logotypem 33. Finału WOŚP.

Czytaj też: TVP reklamowym spotem przypomina o dorocznej akcji „Reklama Dzieciom”

(MAC, 11.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.