Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: kampania społeczna

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP reklamowym spotem przypomina o dorocznej akcji „Reklama Dzieciom”

Spot będzie emitowany do 6 stycznia na antenach Telewizji Polskiej (fot. materiały prasowe)

Telewizja Polska ponownie wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego dochód trafi do potrzebujących dzieci.

W spocie promocyjnym 32. akcji „Reklama Dzieciom” biorą udział m.in.: Marta Manowska („Rolnik szuka żony”), Robert Janowski („Jaka to melodia?”), Andrzej Piaseczny („The Voice Senior”), Paulina Chylewska („The Voice of Poland” ), Natasza Urbańska („The Voice Kids”), Katarzyna Dowbor („Pytanie na śniadanie”, prezeska Fundacji TVP), Robert Stockinger („Pytanie na śniadanie”), Agnieszka Dziekan („Koło Fortuny”), Błażej Stencel („Koło Fortuny”) i Joanna Dunikowska-Paź (program informacyjny „19.30”, TVP Info).

Czytaj też: Marcin Kowalski gospodarzem "Panoramy" w TVP Info. Zastąpił Jarosława Kulczyckiego

Spot będzie emitowany do 6 stycznia na antenach TVP.

W pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia w TVP 1 – bezpośrednio po programie informacyjnym „19.30” – zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy (TVP 1 powtórzy go również dzień później). Zebrane w ten sposób środki trafią do najbardziej potrzebujących dzieci – podopiecznych stowarzyszeń, fundacji, zespołów szkół specjalnych, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych i innych tego typu placówek. Dochód z zeszłorocznej edycji trafił do 70 beneficjentów.

Biuro Reklamy TVP do 20 grudnia prowadzi sprzedaż czasu reklamowego bloku. 30-sekundowy spot kosztuje 110 tys. zł (za emisję w dwóch blokach), czyli o 10 proc. więcej, niż przed rokiem.

Czytaj też: Telewizja Polska bez biblioteki. "Nie cieszyła się dużym zainteresowaniem"

(AMS, 09.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.