2,4 mln zł na pomoc dzieciom z Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu
W spotach promocyjnych w rolę świętego Mikołaja wcielał się Piotr Gąsowski (fot. materiały prasowe)
21. Mikołajkowy Blok Reklamowy śledziło w Polsacie średnio 2,7 mln widzów, co przełożyło się na ponad 2,4 mln zł na pomoc chorym dzieciom, podopiecznym Fundacji Polsat.
Blok Polsatu nadawano 6 grudnia od 18.45 do 18.58. Emitując go, stacja miała średnio 23,73 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 26,79 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 25,5 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: TVP reklamowym spotem przypomina o dorocznej akcji „Reklama Dzieciom”
Rok temu blok śledziło średnio 3,7 mln widzów, a wpływ reklamowy wyniósł 2,2 mln zł.
W Wigilię po raz piąty TV Puls wyemituje "Wigilijny Blok Reklamowy #TvPulsSeniorom". Wpływy z niego zostaną przekazane Fundacji Telewizji Puls "Pod Dębem", która od 11 lat działa na rzecz poprawy jakości życia seniorów w Polsce.
Z kolei 32. edycja charytatywnego bloku reklamowego TVP 1 "Reklama dzieciom" zostanie nadana 25 i 26 grudnia o godz. 20. Zebrane w ten sposób środki trafią do najbardziej potrzebujących dzieci – podopiecznych stowarzyszeń, fundacji, zespołów szkół specjalnych, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych i innych tego typu placówek.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Kampania społeczna "Dziecko się liczy" z udziałem Czesława Mozila
(MNIE, 10.12.2024)