Agencja Artegence przebudowuje struktury, tworzy service lines
Łukasz Szmel finalizuje prace dotyczące nowej struktury organizacyjnej Artegence (fot. materiały prasowe)
Po przeprowadzonym na początku 2024 roku rebrandingu agencja Artegence wprowadziła nową strukturę organizacyjną, której celem jest doprecyzowanie oferowanych usług i produktów.
Rebranding miał na celu przede wszystkim wyraźne oddzielenie kompetencji Artegence od Efigence (firma technologiczna), tworząc klarowną tożsamość obu podmiotów. Efektem prac repozycjonujących markę jest wyodrębnienie trzech service lines, które mają oddawać lepiej zakres usług Artegence: Artegence Creative, Artegence Consulting i Artegence Intelligence. Widocznym z perspektywy klientów efektem rebandingu jest nowa strona, która pojawiła się w październiku.
Czytaj też: Luiza Jurgiel-Żyła wspólniczką w agencji Flynn. Eksperci komunikacji
Zmiany te mają na celu podkreślenie i rozwój kluczowych kompetencji agencji oraz usprawnienie jej działań operacyjnych. Wprowadzona struktura pozwalać ma lepiej odpowiadać na potrzeby klientów w zakresie kreacji, doradztwa strategicznego oraz analityki danych. Nie są to odrębne oddziały, a service lines – obszary kompetencyjne.
Szczegóły dotyczące struktury agencji, która ma być dostosowana do nowego pozycjonowania, zostaną ogłoszone z końcem 2024 roku. Pracuje nad nimi dyrektor zarządzający – Łukasz Szmel.
Czytaj też: Ranking PR CHECK 2024 w nowym magazynie „Press”. Pobierz dodatek
(AMS, 04.11.2024)