Domino Głowacka odpowiada za rozwój i repozycjonowanie agencji Artegence
Przed dołączeniem do Artegence Domino Głowacka była związana z Adlook (screen: Linkedin/domino-głowacka)
Domino Głowacka objęła nowe stanowisko w strukturach agencji Artegence – head of marketing and strategic growth.
Głowacka ma wzmacniać agencję w obszarze rozwoju i repozycjonowania, przede wszystkim w obszarach MarTech i strategii.
Czytaj też: Managing directorka Lena Stryjewska rozstaje się z 2012 Agency. To laureatka AD WO/MAN
Przed dołączeniem do Artegence Głowacka przez ponad dwa i pół roku była związana z Adlook jako global marketing & PR team managerka. Wcześniej przez prawie trzy lata pracowała w RTB House, ostatnio na stanowisku senior marketing project coordinator, a także m.in. w ICAN Institute, Axpo Polska, TVN i Polskim Stowarzyszeniu Energetyki Wiatrowej.
W 2025 roku Artegence prowadziła transformację ofertową, która wpłynęła na strukturę agencji. Wydzielono dwa business unity: MarTech (odpowiada za integrację narzędzi, danych, personalizację journey i projekty AI) oraz Marketing 360 (pełna obsługa kreatywna, ATL/BTL, digital i consumer activations).
Czytaj też: "Jestem pod swoim wrażeniem". Rozmowa "Press" z Leną Stryjewską
(AMS, 06.10.2025)










