Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 06, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Domino Głowacka odpowiada za rozwój i repozycjonowanie agencji Artegence

Przed dołączeniem do Artegence Domino Głowacka była związana z Adlook (screen: Linkedin/domino-głowacka)

Domino Głowacka objęła nowe stanowisko w strukturach agencji Artegence – head of marketing and strategic growth.

Głowacka ma wzmacniać agencję w obszarze rozwoju i repozycjonowania, przede wszystkim w obszarach MarTech i strategii.

Czytaj też: Managing directorka Lena Stryjewska rozstaje się z 2012 Agency. To laureatka AD WO/MAN

Przed dołączeniem do Artegence Głowacka przez ponad dwa i pół roku była związana z Adlook jako global marketing & PR team managerka. Wcześniej przez prawie trzy lata pracowała w RTB House, ostatnio na stanowisku senior marketing project coordinator, a także m.in. w ICAN Institute, Axpo Polska, TVN i Polskim Stowarzyszeniu Energetyki Wiatrowej.

W 2025 roku Artegence prowadziła transformację ofertową, która wpłynęła na strukturę agencji. Wydzielono dwa business unity: MarTech (odpowiada za integrację narzędzi, danych, personalizację journey i projekty AI) oraz Marketing 360 (pełna obsługa kreatywna, ATL/BTL, digital i consumer activations).

Czytaj też: "Jestem pod swoim wrażeniem". Rozmowa "Press" z Leną Stryjewską

(AMS, 06.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.