"Cho na Ż" – rusza nowa platforma komunikacyjna marki Żywiec
Pierwszy tegoroczny spot jest emitowany od 1 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych (fot. materiały prasowe)
W ramach nowej platformy komunikacyjnej "Cho na Ż" marka Żywiec (Grupa Żywiec) zachęca Polaków do spędzania czasu razem z przyjaciółmi i znajomymi.
Pierwszy tegoroczny spot jest emitowany od 1 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania pojawi się także na nośnikach outdooru, w mediach społecznościowych i na kanałach popularnych influencerów. Elementem kampanii jest także interaktywny mural przy ulicy Żelaznej 67 w Warszawie, umożliwiający zapraszanie znajomych do wyjścia z domu w nietypowy sposób. Wystarczy wejść na stronę www.pukpukchona.pl i wysłać krótką wiadomość wybranej osobie.
Czytaj też: Coca-Cola promuje wariant Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders Agency. Działania BTL koordynuje agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Postprodukcją i udźwiękowieniem zajęło się studio Heaven. Producentem i kompozytorem utworu jest Duit.
(AMS, 03.04.2023)