Coca-Cola promuje wariant Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny

Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny to pierwszy produkt bezkofeinowy w portfolio Coca-Cola (fot. materiały prasowe)
Coca-Cola kampanią reklamową wspiera wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny.
W kampanii firma zachęca konsumentów do spróbowania najnowszego wariantu i odpowiedzi na pytanie: "Czy nie jest on po prostu najlepszy na świecie? #WeźSpróbuj i sam się przekonaj". Działania obejmują m.in. nośniki reklamy zewnętrznej i media społecznościowe.
Czytaj też: UOKiK chce karać Azagroup za permanentne promocje. "Niezgodna z prawem praktyka"
Za zakup mediów odpowiada MediaCom Warszawa, a za kreację – agencja Fortis. Działaniami public relations zajmuje się 24/7Communication.
Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny to pierwszy produkt bezkofeinowy w portfolio Coca-Cola.
(KOZ, 03.04.2023)
