TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Nie" z nowymi autorami, strona internetowa ma być za paywallem

Tygodnik "Nie" pod kierownictwem Agnieszki Wołk-Łaniewskiej pozyskał nowych autorów i pracuje nad przywróceniem strony internetowej (screen: Tygodniknie.pl)

Tygodnik "Nie" (Urma), pod kierownictwem nowej redaktorki naczelnej Agnieszki Wołk-Łaniewskiej, stawia na reportaż społeczny i pozyskał nowych autorów. – Naszym priorytetem jest też odtworzenie strony internetowej – mówi naczelna "Presserwisowi". Nowa strona ma być za paywallem.

Grono autorów piszących do "Nie" zostało poszerzone o Macieja Wiśniowskiego, jednego z założycieli tygodnika, w przeszłości dziennikarza m.in. "Walki Młodych" i Superstacji.

Stały felieton pod hasłem: "Słowo czerwone" ma Piotr Ikonowicz, polityk, dziennikarz, działacz społeczny i na rzecz praw człowieka.

Odtworzenie strony internetowej priorytetem "Nie"

Natomiast o tym, co się dzieje w Warszawie, w cyklu "Okiem słoika", pisze pochodzący z Gdańska reporter Przemysław Krajewski. – Przemek pisze reportaże społeczne. Chcę zwiększyć obecność tego formatu na łamach tygodnika. Troje nowych autorów ma status stałych współpracowników – informuje "Presserwis" Agnieszka Wołk-Łaniewska.

Czytaj też: Sami przegrani. Krzysztof Gonciarz stracił na aferze Pandoragate, która go nie dotyczyła

Redaktorka naczelna "Nie" zapowiada, że priorytetem będzie odtworzenie strony internetowej tygodnika. – Obecnie jest on dostępny w formacie PDF. Chcemy, żeby można go było czytać za paywallem – mówi.

Agnieszka Wołk-Łaniewska kieruje tygodnikiem od sierpnia tego roku. Zastąpiła Waldemara Kuchannego, który zmarł 1 lipca.

– W przeciwieństwie do innych tygodników nie odnotowujemy spadków sprzedaży – mówi Marta Miecińska, prezeska Urmy, wydawcy "Nie". – Pod kierownictwem Agnieszki Wołk-Łaniewskiej sprawy idą w dobrym kierunku – pointuje.

Czytaj też: Portale informacyjne szykują się do wyborów w Stanach Zjednoczonych

(JF, 27.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.