TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Portale informacyjne szykują się do wyborów w Stanach Zjednoczonych

Polskie portale w wyborach prezydenckich w USA stawiają na współpracę z amerykańskimi mediami (fot. Jim Lo Scalzo/EPA/PAP)

Portale przygotowują się do obsługi wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych. Na miejscu będą mieć swoich dziennikarzy.

– Wysłannikiem Onetu na czas wyborów prezydenckich w USA będzie Piotr Markiewicz. W temacie wyborów współpracujemy także z Politico i "Die Welt". W USA naszym korespondentem jest też Piotr Milewski z "Newsweeka" – informuje Agnieszka Skrzypek-Makowska, zastępczyni dyrektorki komunikacji korporacyjnej Ringier Axel Springer Polska.

Czytaj też: Justyna Dobrosz-Oracz zapewnia, że zarabia 22 proc. tego, co w TVP dostawał Adamczyk

Od połowy października dla subskrybentów Onet Premium dostępne są też wybrane artykuły z amerykańskiego dziennika "The New York Times". Artykuły będą publikowane regularnie do stycznia przyszłego roku, kiedy zaprzysiężony zostanie 47. prezydent Stanów Zjednoczonych.

Interia współpracuje z telewizją Polsat oraz agencją Reuters. Będzie transmitować program "Ameryka wybiera" Polsat News oraz uruchomi na stronie głównej interaktywną mapę, która pokaże w czasie rzeczywistym aktualny wynik wyborów w poszczególnych stanach i hrabstwach. Pokaże też relacje Magdy Sakowskiej (będzie wspólną korespondentką Interii i Polsatu) ze sztabu wyborczego Donalda Trumpa. O wyborach opowiadać będzie też Michał Michalak w programie wideo "Filibuster". Portal przygotuje 4 listopada specjalne wydanie cyklu "Interia Bliżej Świata". 

– Do Stanów Zjednoczonych leci dwóch reporterów redakcji WP Wiadomości – Patryk Michalski i Tomasz Waleński. Przez kilka dni będą dostarczać stamtąd relacje tekstowe i wideo oraz występować w programach na żywo – mówi Mateusz Cieślak, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnej Polski.

Wirtualna Polska sondażowe wyniki wyborów i komentarze ekspertów pokaże w specjalnie przygotowanym programie, który od rana będzie można śledzić na stronie głównej i w mediach społecznościowych WP. W studiu gościć mają politycy, amerykaniści, politolodzy, eksperci ds. bezpieczeństwa i geopolityki. Specjalne wydanie poranka poprowadzi Patrycjusz Wyżga.

Czytaj też: Radosław Gruca odchodzi z Radia Zet. Dołączy do zespołu Gońca Schwertnera

Gazeta.pl już w lutym tego roku uruchomiła specjalny podcast "Co to będzie w Ameryce", w którym kampanię wyborczą w USA komentują dziennikarka Marta Nowak i Miłosz Wiatrowski-Bujacz, doktorant na wydziale historii Uniwersytetu Yale. Finałowy odcinek podcastu będzie miał premierę 6 listopada, dzień po wyborach w USA.

Nie tylko największe polskie media szykują się do obsługi amerykańskich wyborów. W okresie wyborczym do Chicago wybiera się Jerzy Jurecki, ostatni polski wydawca, który sprzedaje swoją papierową gazetę chicagowskiej Polonii. – Będę przez tydzień. Chcę zobaczyć tę atmosferę i sam dzień wyborów – mówi wydawca "Tygodnika Podhalańskiego".

Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych odbędą się 5 listopada.

Czytaj też: "GW": Jacek Kurski naraził TVP na straty przy umowach z Polsatem. Zapowiada pozew

(PAR, 26.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.