Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Głos Wielkopolski" weryfikuje zbiórki dla ofiar wybuchu w Poznaniu

Dziennikarze "Głosu Wielkopolskiego" nie tylko relacjonują sprawę pożaru poznańskiej kamienicy, ale wspierają też akcję pomocy poszkodowanym (screen: GlosWielkopolski.pl)

Redakcja "Głosu Wielkopolskiego" (Polska Press Grupa) zaangażowała się w pomoc ofiarom wybuchu w poznańskiej kamienicy. Dziennik publikuje na swoich łamach i w serwisie nie tylko kolejne informacje, ale m.in. weryfikuje internetowe zbiórki.

Do wybuchu i pożaru w kamienicy przy ul. Kraszewskiego w Poznaniu doszło w nocy z 24 na 25 sierpnia. W akcji ratowniczej zginęło dwóch strażaków, 14 osób zostało rannych. Z płonącej kamienicy ewakuowano 20 osób, a z okolicznych budynków - 100.

O przebiegu i skutkach pożaru od początku informował regionalny dziennik "Głos Wielkopolski". Jego dziennikarze nie poprzestali jednak na samych relacjach. Wsparli również akcję pomocy poszkodowanym.

Czytaj też: Program Katarzyny Kasi i Grzegorza Markowskiego w TVP Info ruszy 9 września

- Przede wszystkim informujemy. Od samego początku, od pierwszych chwil, nasi dziennikarze byli na miejscu. I to robimy nadal, bo w natłoku informacji wiarygodne źródło informacji jest przydatne - podkreśla Leszek Waligóra, redaktor naczelny "Głosu Wielkopolskiego". - W kwestii pomocy Poznań sam szybko się zorganizował, a dziennikarze "Głosu" postarali się, aby na naszych łamach można było dowiedzieć się szybko nie tylko co się stało, ale jak, komu i w jaki sposób można pomóc. Staramy się też weryfikować zbiórki, bo jest ich sporo - dodaje Waligóra.

(PAR, 29.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.