Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Danone sięga po influencerów do promocji marki YoPro. M.in. Kaja Soboń i Qczaj

YoPro dołączyło do portfolio Danone w czerwcu (fot. materiały prasowe)

Marka produktów wysokobiałkowych YoPro, która w czerwcu dołączyła do portfolio Danone, uruchomiła kampanię influencerską. Komunikacja skierowana jest m.in. do konsumentów dbających o zdrowy tryb życia.

Działania z zakresu influencer marketingu wpisują się w całościową strategię komunikacji marki YoPro, w ramach której kładziony jest nacisk na zdrowy styl życia i edukację żywieniową.

Czytaj też: 61 proc. konsumentów kupuje produkty na podstawie rekomendacji influencerów

W kampanii biorą udział influencerzy: Kaja Soboń, Qczaj, Zuza Dmitruk i Mateusz Gamrot, tworzący grupę ambasadorów marki.

W ramach działań promocyjnych zaplanowano współpracę z dietetykami, którzy mają w przystępny sposób opowiedzieć o wyróżnikach jogurtów YoPro i roli wysokobiałkowych środków spożywczych w diecie. Influencerzy lifestyle mają natomiast tworzyć treści, które uczą, jak włączać produkty tego typu do codziennego menu.

Reklamy produktów są obecne w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, TikTok oraz na YouTube. Plansze sponsorskie emitowane są również w największych stacjach telewizyjnych, szczególnie obok programów o tematyce sportowej. Komunikaty pojawiają się także w klubach fitness.

Czytaj też: Marka Oranżada Hellena została partnerem Sopot Festiwal Top of the Top

Reżyserem spotu influencerskiego był Kuba Zarzycki, operatorem obrazu Mateusz Dziekoński. Nadzór nad scenografią sprawowała Eleonora Rogińska. Jako dom produkcyjny wybrano Goodfellas. Postprodukcją obrazu zajęło się BadiBadi, a postprodukcją dźwięku - Juice Sound.

Za strategię kampanii influencerskiej odpowiedzialna jest agencja strategiczna Lettly. Zakupem mediów zajęła się agencja EssenceMediacom, podobnie jak działaniami reklamowymi w social mediach. Agencja Elektra odpowiada za wsparcie operacyjne, kompleksową obsługę akcji degustacyjnych. Nadzór przy produkcji muzycznej sprawował Sirens.

Czytaj też: Kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo po igrzyskach olimpijskich w Paryżu

(KAP, 25.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.