Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tauron wydłuża przetarg dotyczący outdooru. Na działania przeznaczy 1,6 mln zł

Tauron współpracuje z UM i Starcomem (fot. materiały prasowe)

Tauron poinformował, że przedłuża do 18 lipca możliwość składania ofert w przetargu dotyczącym zakupu powierzchni reklamowych oraz obsługi kampanii reklamowych.

Tauron zamierza podpisać umowę ramową, która będzie obowiązywać przez dwa lata, z możliwością przedłużenia o kolejny rok.

Czytaj też: PLL LOT startuje z przetargiem – wybierze strategiczną agencję reklamową

Na działania przeznaczy 1,6 mln zł (wydatki na działania Tauron Sprzedaż nie mogą przekroczyć 1,28 mln zł, a Tauron Sprzedaż GZE 320 tys. zł). Jeśli spółka wyczerpie planowaną kwotę netto, umowa ramowa automatycznie wygaśnie.

(KAP, 15.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.