Tauron wydłuża przetarg dotyczący outdooru. Na działania przeznaczy 1,6 mln zł
Tauron współpracuje z UM i Starcomem (fot. materiały prasowe)
Tauron poinformował, że przedłuża do 18 lipca możliwość składania ofert w przetargu dotyczącym zakupu powierzchni reklamowych oraz obsługi kampanii reklamowych.
Tauron zamierza podpisać umowę ramową, która będzie obowiązywać przez dwa lata, z możliwością przedłużenia o kolejny rok.
Czytaj też: PLL LOT startuje z przetargiem – wybierze strategiczną agencję reklamową
Na działania przeznaczy 1,6 mln zł (wydatki na działania Tauron Sprzedaż nie mogą przekroczyć 1,28 mln zł, a Tauron Sprzedaż GZE 320 tys. zł). Jeśli spółka wyczerpie planowaną kwotę netto, umowa ramowa automatycznie wygaśnie.
(KAP, 15.07.2024)