Rekordowa dywidenda od Grupy RMF  |  Oglądalność nocnego programu Republiki  |  Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Rekordowa dywidenda od Grupy RMF  |  Oglądalność nocnego programu Republiki  |  Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Rekordowa dywidenda od Grupy RMF  |  Oglądalność nocnego programu Republiki  |  Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom i Carat walczą o media offline Taurona, Sigma Bis i Novem o digital

Łączna wartość obu kontraktów to niemalże 22 mln zł (fot. materiały prasowe)

Domy mediowe Starcom i Carat Polska biorą udział w przetargu spółki energetycznej Tauron na zakup przestrzeni reklamowej w prasie, radiu i telewizji. Sigma Bis, Media Maker, Kerris Group i Novem walczą o media digitalowe.

Tauron jest w trakcie wybierania ofert w dwóch przetargach mediowych. Pierwszy dotyczy zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach. Wartość zamówienia wynosi 11 mln zł brutto. W przetargu biorą udział dwie agencje mediowe - Starcom i Carat Polska. Nie znamy szczegółów ich ofert. Będą oceniane na podstawie czterech kryteriów: prowizji, średniej zaoferowanej rabatów w radiu i prasie i koncepcji kreatywnej kampanii.

Drugi przetarg z umową o wartości 10,7 mln zł brutto dotyczy zakupu mediów w internecie, analizy działań reklamowych i optymalizacji reklam. Biorą w nim udział cztery firmy, w tym należąca do skarbu państwa Sigma Bis, która w swojej ofercie podała cenę oferty brutto w wysokości 1,45 mln zł. Kerris Group podało cenę 1,98 mln zł, Media Maker 99 zł, a Novem 3 zł 69 gr. Dane te pochodzą z Platformy Zakupowej Grupy Tauron, na której opublikowano informacje z otwarcia ofert.

Cena to jedno kryterium oceny i stanowi zaledwie 5 proc. całkowitej oceny. Pozostałe to prowizja agencji (30 proc. oceny), wartość kampanii (15 proc.), jakość mediaplanu (35 proc.) i stopień realizacji celu kampanii (15 proc.).

(KAP, 17.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.