Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom i Carat walczą o media offline Taurona, Sigma Bis i Novem o digital

Łączna wartość obu kontraktów to niemalże 22 mln zł (fot. materiały prasowe)

Domy mediowe Starcom i Carat Polska biorą udział w przetargu spółki energetycznej Tauron na zakup przestrzeni reklamowej w prasie, radiu i telewizji. Sigma Bis, Media Maker, Kerris Group i Novem walczą o media digitalowe.

Tauron jest w trakcie wybierania ofert w dwóch przetargach mediowych. Pierwszy dotyczy zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach. Wartość zamówienia wynosi 11 mln zł brutto. W przetargu biorą udział dwie agencje mediowe - Starcom i Carat Polska. Nie znamy szczegółów ich ofert. Będą oceniane na podstawie czterech kryteriów: prowizji, średniej zaoferowanej rabatów w radiu i prasie i koncepcji kreatywnej kampanii.

Drugi przetarg z umową o wartości 10,7 mln zł brutto dotyczy zakupu mediów w internecie, analizy działań reklamowych i optymalizacji reklam. Biorą w nim udział cztery firmy, w tym należąca do skarbu państwa Sigma Bis, która w swojej ofercie podała cenę oferty brutto w wysokości 1,45 mln zł. Kerris Group podało cenę 1,98 mln zł, Media Maker 99 zł, a Novem 3 zł 69 gr. Dane te pochodzą z Platformy Zakupowej Grupy Tauron, na której opublikowano informacje z otwarcia ofert.

Cena to jedno kryterium oceny i stanowi zaledwie 5 proc. całkowitej oceny. Pozostałe to prowizja agencji (30 proc. oceny), wartość kampanii (15 proc.), jakość mediaplanu (35 proc.) i stopień realizacji celu kampanii (15 proc.).

(KAP, 17.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.