PLL LOT startuje z przetargiem - wybierze strategiczną agencję reklamową

Postępowanie będzie prowadzone dwuetapowo (fot. Kamil Wrzosek/PLL LOT)
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej.
Do zadań wybranej agencji ma należeć opracowanie i realizacja kampanii wizerunkowej oraz bieżąca obsługa działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT.
Postępowanie będzie prowadzone dwuetapowo. Termin nadsyłania ofert upływa 22 lipca.
O planach przetargowych PLL Lot informowaliśmy w "Presserwisie" 17 czerwca. Umowa z dotychczasową agencją Grey Group wygasa z końcem 2024 roku. Wygrała ona przetarg na obsługę tego klienta w 2017 roku.
W ubiegłym roku PLL LOT realizował kampanię wizerunkową pod hasłem "Ważne, z kim podróżujesz". Grey Group Poland przygotowała strategię i kampanię reklamową, media zaplanowała i kupiła agencja mediowa Sigma Bis.
(AMS, 12.07.2024)
