Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PLL LOT startuje z przetargiem - wybierze strategiczną agencję reklamową

Postępowanie będzie prowadzone dwuetapowo (fot. Kamil Wrzosek/PLL LOT)

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej.

Do zadań wybranej agencji ma należeć opracowanie i realizacja kampanii wizerunkowej oraz bieżąca obsługa działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT.

Postępowanie będzie prowadzone dwuetapowo. Termin nadsyłania ofert upływa 22 lipca.

O planach przetargowych PLL Lot informowaliśmy w "Presserwisie" 17 czerwca. Umowa z dotychczasową agencją Grey Group wygasa z końcem 2024 roku. Wygrała ona przetarg na obsługę tego klienta w 2017 roku.

W ubiegłym roku PLL LOT realizował kampanię wizerunkową pod hasłem "Ważne, z kim podróżujesz". Grey Group Poland przygotowała strategię i kampanię reklamową, media zaplanowała i kupiła agencja mediowa Sigma Bis.

(AMS, 12.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.