Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło skład jury Effie Awards Poland

Jury będzie obradować przez cały wrzesień (fot. materiały prasowe)

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło pełny skład jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland. W jego skład wchodzi ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich.

Składem całego jury pokieruje Ewa Szmidt, prezeska grupy Empik, która będzie również przewodniczyła obradom jury kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniane są transformacje biznesowe.

Czytaj też: Złoto i brąz dla McCann Poland i Mastercard Poland w Cannes

Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas grali, która odbędzie się 5 listopada.

Role przewodniczących poszczególnych grup jurorskich przyjęli:

  • GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
    Agnieszka Getler-Kicman, dyrektorka marketingu Danone i Żywiec Zdrój

  • GRUPA II: Beauty & Care, Medicines & Supplements
    Inga Songin, regional marketing director PLEE, board of directors member Reckitt health & nutrition

  • GRUPA III: Consumer Goods, Services
    Magdalena Kosińska, dyrektorka marketingu CEE Versuni

  • GRUPA IV: B2B, Finance & Insurance
    Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR BLIK

Czytaj też: Papaya Films przedstawia relację ze zrównoważonej podróży na Cannes Lions

  • GRUPA V: Entertainment, Gaming, Social Platforms & Influencers
    Joanna Karwowska-Koza, strategy & growth director Publicis Worldwide

  • GRUPA VI: Retail & Marketplaces
    Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX Europe

  • GRUPA VII: Non-Profit, Public & Political Service
    Zuzanna Warowna-Toruńska, business & people advisor Concept Spot

  • GRUPA VIII: Young, 50+
    Barbara Niedziela, chief strategy officer & board member 2012 Agency

  • GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content
    Bartek Gołębiowski, founder & managing partner GONG

  • GRUPA X: AI, E-Commerce & Omnichannel, Smart Budget
    Beata Szcześniak, general manager Spark Foundry

Czytaj też: Polska kampania Mann+Hummel FT Poland na europejskich rynkach

  • GRUPA XI: Launch, Relaunch & Defend
    Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda

  • GRUPA XII: Long Term
    Szymon Gutkowski, managing director, partner DDB Warszawa

  • GRUPA XIII: ESG, PR & Employer Branding
    Ewa Mittelstaedt, CEO monday group.

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 – 31.03.2024. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa audytor konkursu, firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk.

Czytaj też: Legia najbardziej medialnym klubem, Robert Lewandowski piłkarzem. Analiza IMM

(KAP, 24.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.