Polska kampania Mann+Hummel FT Poland na europejskich rynkach

"WIX Filters. They get the job done" to następczyni konceptu "Joe Mechanic" (fot. materiały prasowe)
Producent filtrów samochodowych Mann+Hummel FT Poland startuje z kolejną kampanią reklamową – zrealizowaną w Polsce przez agencję GPD. Jest emitowana na kilku europejskich rynkach.
"WIX Filters. They get the job done" to następczyni wykreowanego i zrealizowanego przez GPD konceptu "Joe Mechanic".
Czytaj też: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło skład jury Effie Awards Poland
Bohaterami najnowszej kampanii są filtry samochodowe obsadzone w rolach pomocników mechaników. To one wykonują ciężką, na co dzień niewidzialną pracę, chroniąc auto z wykorzystaniem najlepszych komponentów i najnowszych technologii.
Kampania, poza Polską, jest emitowana w Hiszpanii, Francji, we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Ukrainie.
Czytaj też: Złoto i brąz dla McCann Poland i Mastercard Poland w Cannes
(AMS, 24.06.2024)
