Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska kampania Mann+Hummel FT Poland na europejskich rynkach

"WIX Filters. They get the job done" to następczyni konceptu "Joe Mechanic" (fot. materiały prasowe)

Producent filtrów samochodowych Mann+Hummel FT Poland startuje z kolejną kampanią reklamową – zrealizowaną w Polsce przez agencję GPD. Jest emitowana na kilku europejskich rynkach.

"WIX Filters. They get the job done" to następczyni wykreowanego i zrealizowanego przez GPD konceptu "Joe Mechanic".

Czytaj też: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło skład jury Effie Awards Poland

Bohaterami najnowszej kampanii są filtry samochodowe obsadzone w rolach pomocników mechaników. To one wykonują ciężką, na co dzień niewidzialną pracę, chroniąc auto z wykorzystaniem najlepszych komponentów i najnowszych technologii.

Kampania, poza Polską, jest emitowana w Hiszpanii, Francji, we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Ukrainie.

Czytaj też: Złoto i brąz dla McCann Poland i Mastercard Poland w Cannes

(AMS, 24.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.