Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films przedstawia relację ze zrównoważonej podróży na Cannes Lions

Cannes Lions odbył się między 16 a 19 czerwca (fot. materiały prasowe)

Papaya Films przygotował relację ze swojej podróży na tegoroczną odsłonę Cannes Lions. By zminimalizować ślad węglowy, na festiwal przedstawiciele spółki pojechali pociągiem lub elektrycznym samochodem. 

Papaya Films chciała w ten sposób podkreślić, że prowadzi szereg działań, aby zmniejszyć negatywny wpływ spółki na środowiski. W ramach podróży do Cannes zespół osiem osób z czterech krajów postawił na alternatywne środki transportu, w kontrze do najczęściej wybieranego w tym przypadku samolotu. Kilka osób pojechało pociągiem z Warszawy (około 32 godzin podróży) lub z Londynu, inni wybrali się samochodem elektrycznym z Warszawy, a dwóch przedstawicieli pokonało ostatni odcinek trasy na rowerze (około 160 km). 

Jak zwracają uwagę przedstawiciele Papaya emisji CO2 generowanej podczas produkcji reklamowych transport lotniczy odpowiada za niemal 60 proc. Podróż samochodem elektrycznym wyemitowała 4,6 x mniej, a pociągiem aż 14,8 x mniej CO2 w porównaniu do lotu samolotem na tej samej trasie.

W ramach festiwalu Cannes Lions odbyło się wydarzenie organizowane przez Papaya Films na temat zrównoważonej produkcji reklamowej i ograniczania śladu węglowego w produkcji. Zaprezentowano na nim efekty i wnioski z podróży alternatywnymi środkami transportu. Ekipa domu produkcyjnego podzieliła się danymi na temat udziału transportu w emisyjności projektów produkcyjnych oraz sposobami na ich redukcję, które omówili ze swoimi gośćmi. 

Justyna Górniak, chief growth officer Papaya Films, podkreśla, że spółka wychodzi z załóżenia, że najważniejsze jest działanie, nawet jeśli z pozoru zaczyna od małych kroków. - Wierzymy, że ich suma i zwracanie uwagi na ważne tematy naprawdę robią różnicę - stwierdza. - Chcieliśmy pokazać klientom, agencjom i twórcom,  że praca nad zrównoważoną produkcją zaczyna się już na etapie briefu, to właśnie wtedy jesteśmy w stanie zadziałać najefektywniej - podsumowała wyjazd zespołu.

W ośmioosobowej delegacji Papaya Films znaleźli się: Kacper Sawicki - creative lead, Justyna Górniak - chief growth officer, Iwona Mnich - head of international business, Łukasz Kołtunowicz - executive producer Poland, Jan Dybus - marketing & product development manager, Marta Spychalska - executive producer Lisbon, Wojciech Skiba - executive producer UK i Pilar Muro - global head of talent.

(KAP, 20.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.