Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie agencje na short listach Cannes Lions. Zgłoszono łącznie 26.753 kampanie

Finał festiwalu będzie się odbywał od 17 do 21 lipca (screen: canneslions.com)

Polskie agencje znalazły się na ogłoszonych w sobotę short listach Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności w Cannes. To Arsthenea i Lens That – AR Creative Studio. Obie były postproducentami reklamowymi. Na listach są również agencje produkcyjne Analog/Digital i Melt. W kategorii Titanium i na trzech innych short listach jest z kolei McCann.

Arsthenea znalazła się na Audio & Radio Shortlist oraz na Pharma Shortlist. Wykonywała postprodukcję reklamy "Magnetic Stories" – obrazowania rezonansu magnetycznego dla Siemens Healthineers. Ta sama reklama trafiła też na short listę Pharma w podkategorii "zaangażowanie pacjentów".

Czytaj też: Marcin Arkuszewski z początkiem czerwca client partnerem w dentsu X

Lens That – AR Creative Studio trafiło na short listę w kategorii Outdoor (Corporate Purpose & Social Responsibility). Agencja zajmowała się postprodukcją przy reklamie Pub Museums – marki należącej do Heinekena. Kampania znalazła się również na short liście Titanium.

W sobotę ogłoszono short listy w kategoriach Audio & Radio, Film Craft, Health & Wellness, Outdoor, Pharma oraz Print & Publishing.

Na short liście PR znalazły się dwie warszawskie agencje produkcyjne Analog/Digital i Melt, które pracowały przy kampanii "#PUTINYOURVOTE" MyClimate.

Czytaj też: Havas: Polacy chcą, aby ich preferowane marki sponsorowały ulubione drużyny sportowe

W ogłoszonej tydzień temu short liście do Tytanowych Lwów znalazł się polski oddział McCann z kampanią "Room for Everyone" – aplikacji pomagającej polskim i ukraińskim drobnym przedsiębiorcom wspólnie osiągać korzyści na rynku – realizowaną dla Mastercard. Kampania trafiła również na short listy Data Driven Direct Strategy, Use of Digital Platforms i Corporate Purpose & Social Responsibility.

Do konkursu Cannes Lions 2024 zgłoszono łącznie 26 753 kampanie. Finał festiwalu będzie się odbywał od 17 do 21 lipca.

Czytaj też: Po przedłużeniu współpracy PZPN z InPostem. Zdołano załagodzić sytuację

(PAR, 17.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.