Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po przedłużeniu współpracy PZPN z InPostem. Zdołano załagodzić sytuację

InPost został sponsorem strategicznym reprezentacji narodowej w piłce nożnej w 2022 roku (fot. materiały prasowe)

Grupa InPost zdecydowała się na przedłużenie strategicznego partnerstwa z kadrą narodową. Długoterminowym celem InPost mają być inwestycje w rozwój młodych piłkarzy oraz koncentracja na przyszłości kadry narodowej.

InPost został sponsorem strategicznym reprezentacji narodowej w piłce nożnej w 2022 roku. Strategia promowania sportu we wszystkich formach jest ważnym elementem ogólnoeuropejskiej strategii marketingowej Grupy. InPost od 2010 roku jest jednym z kluczowych sponsorów lekkiej atletyki w ramach InPost Sport Team.

PZPN zdołał załagodzić aferę

W ubiegłym roku sponsor był bliski zakończenia współpracy z PZPN. Po ujawnieniu, że w samolocie reprezentacji Polski na mecz w Kiszyniowie z Mołdawią znalazł się zamieszany w korupcję działacz, PZPN wydał komunikat, że został on zaproszony przez jednego z partnerów biznesowych. Na komunikat federacji ostro zareagował wtedy Rafał Brzoska. Zażądał wyjaśnienia sytuacji i zagroził nieprzedłużaniem umowy.

Czytaj też: TVP będzie udzielać licencji organizatorom stref kibica Euro 2024 do końca turnieju

"Sugerowanie przez PZPN, że osoba powiązana z korupcją w piłce, czyli Pan Stasiak rzekomo był zaproszony do Mołdawii przez jednego ze sponsorów (gdzie InPost jest jednym ze sponsorów) jest skandalicznym nadużyciem! Na meczu od nas byli jedynie pracownicy firmy. Oczekujemy natychmiastowego podania informacji, który ze sponsorów rzekomo zaprosił tę osobę. Po drugie – bardzo poważnie zastanawiamy się nad kontynuowaniem wsparcia polskiej piłki w formule, którą ostatnio obserwujemy. Nie pozwolimy na to, by nasz brand był wiązany z korupcją" – napisał wtedy na platformie X. PZPN zdołał jednak załagodzić sytuację. Dotychczasowa umowa sponsorska wygasa 31 lipca.

Firma InPost jest też oficjalnym partnerem Tour de France, a w Wielkiej Brytanii zawarła wieloletnie partnerstwo z czołowym klubem piłkarskim Premier League Newcastle United, jednocześnie stając się jego oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw.

Czytaj też: Atak na serwery TVP Sport w czasie meczu Polska-Holandia

(AMS, 17.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.