Agencja reklamowa G4D Graffiti 4 Defense Advertising otwiera się na polski rynek
G4D Graffiti 4 Defense Advertising specjalizuje się w obsłudze sektorów przemysłu wojskowego i obronnego
G4D Graffiti 4 Defense Advertising, agencja reklamowa specjalizująca się w branży obronnej i zbrojeniowej, otwiera się na polski rynek.
G4D specjalizuje się w obsłudze sektorów przemysłu wojskowego i obronnego, oferując wiedzę specjalistyczną i strategie marketingowe dostosowane do ich potrzeb: od ścisłej współpracy z jednostkami wojskowymi po współpracę przy inicjatywach związanych z eksploracją kosmosu. G4D realizuje pełny wachlarz działań marketingowych (strategia, produkcja, komunikacja, social media itp).
Bardzo specjalistyczna oferta
Właścicielami G4D są właściciele firmy produkcyjnej Grafitti Films: Szymon Gruszecki, Kacper Wantoła i Franciszek Rogala. G4D na stałe zatrudnia trzy osoby: Szymon Gruszecki pełni funkcję dyrektora kreacji i producenta, Jakub Krasucki – account directora (związany jest też jako account supervisor z FatBaby Agency) i Grzegorz Czaplicki, fotograf. Pozostali eksperci są zatrudniani do projektów.
Czytaj też: Nowa dyrektorka i awanse w Teads Polska. Justyna Żak na stanowisku industry director
G4D istnieje już od czterech lat, ale dotychczas obsługiwała klientów z zagranicy, projekty realizowane w Polsce (m.in. dla Jednostki Wojskowej Komandosów – oddział Wojsk Specjalnych stacjonujący w Lublińcu czy Wojsk Obrony Terytorialnej) nie miały komercyjnego charakteru.
– Dlatego nie było potrzeby informowania o istnieniu tej agencji, bo jej oferta jest bardzo specjalistyczna, a kolejne zlecenia trafiają do nas zawsze z polecenia albo poprzez naszą obecność na targach zbrojeniowych np. w Londynie czy Paryżu – tłumaczy Szymon Gruszecki. – Poza tym polski przemysł zbrojeniowy dotychczas mniej inwestował w komunikację i działania wizerunkowe. Teraz, ze względu na sytuację polityczną, to się zmienia, więc postanowiliśmy naszą ofertę zaprezentować także na polskim rynku.
G4D obsługuje wyłącznie firmy z krajów członkowskich NATO, m.in. ma na koncie współpracę ze szwedzką firmą Aimpoint, producentem optyki strzelniczej, z Nordic Amunition Company (Nammo), fińsko-norweską grupą z branży lotniczej i obronnej, specjalizującą się w produkcji amunicji i silników rakietowych czy firmą NFM Group, norweskim producentem wyposażenia indywidualnego dla żołnierzy i funkcjonariuszy służb porządku publicznego.
Na polskim rynku firma pracowała m.in. dla WB Electronics – przedsiębiorstwa z siedzibą w Ożarowie Mazowieckim, działającego w branży zbrojeniowej i cywilnej, prowadzącego prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie techniki elektronicznej.
Czytaj też: Mój kawałek podłogi. Rozmowa ze Sławomirem Stępniewskim, CEO w dentsu Polska & CEE
(AMS, 09.04.2024)