Portal Wszystko.pl po siedmiu miesiącach zamknięty przez Comarch
Sprzedawcy mogą realizować dotychczasowe zamówienia do 30 kwietnia (screen: Wszystko.pl)
Koncern informatyczny Comarch podjął decyzję o zamknięciu swojej platformy e-commerce Wszystko.pl. Spółka chce koncentrować się na innych obszarach działalności. Platforma działała przez siedem miesięcy.
W komunikacie Comarch podkreśla, że technologia stworzona na potrzeby Wszystko.pl będzie wykorzystywana w innych rozwiązaniach firmy. Jak wyjaśniają przedstawiciele spółki, Comarch zamierza skoncentrować się na realizacji bieżących, wysokomarżowych kontraktów oraz na znacznych inwestycjach w obszarach: AI, APS (system umożliwiający zaawansowane planowanie produkcji), POS (kompleksowy system obsługi punktów sprzedaży), KSeF (Krajowy System e-Faktur) zwiększających przewagę konkurencyjną rozwiązań Comarch ERP, szczególnie dla e-commerce.
Zobacz także: RMN nadal wydaje decyzje ws. mediów publicznych. "Nie ma umocowania prawnego"
Od 15 lutego klienci nie mają możliwości składania nowych zamówień, ale sprzedawcy mogą realizować dotychczasowe zamówienia do 30 kwietnia.
Wszystko.pl miało być konkurencją dla Allegro oraz Amazona. Prace nad projektem trwały dwa lata, a oficjalna premiera odbyła się w lipcu ub.r.
Agencją odpowiedzialną za działania kreatywne Wszystko.pl była Adheads.
(KAP, 16.02.2024)