Carat agencją mediową Grupy Żywiec. Zakończenie współpracy Żywca z Publicis Media
W latach 2014-2023 Żywiec współpracował z Publicisem (fot. materiały prasowe)
Należący do dentsu Carat został agencją mediową Grupy Żywiec – dowiedział się "Presserwis". Oznacza to zakończenie trwającej dziewięć lat współpracy Żywca z Publicis Media.
Współpraca z Grupą Żywiec nie jest wynikiem lokalnego przetargu, a następstwem wygrania dwa lata temu globalnego przetargu Heineken/Asahi Group przez sieć reklamową dentsu.
Czytaj też: PZU nie jest już sponsorem Igi Świątek. Współpraca skończyła się z końcem 2023 roku
Pomimo wygranej w 2021 roku polska Grupa Żywiec współpracowała nadal ze Starcomem, który zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla spółki od 2017 roku. Wcześniej w latach 2013-2016 Żywiec współpracował ze Spark Foundry (dawniej MediaVest).
Grupa Żywiec w Polsce posiada takie marki jak Żywiec, Heineken, Warka, Desperados czy EB.
Czytaj też: Agnieszka Szydłowska ma pokierować radiową Trójką. Zastąpi Marcina Wąsiewicza
(KAP, 03.01.2024)