Maciej Musiał w kampanii bezalkoholowych wariantów Żywca

Maciej Musiał pojawi się w działaniach prowadzonych w sieci sklepów Żabka (screen: YouTube/Żywiec Piwo)
Grupa Żywiec wprowadziła na rynek linię bezalkoholowych piw Żywiec – Kwiaty Polskie. Produkty promuje kampania „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem aktora Macieja Musiała.
Z udziałem aktora powstały materiały do mediów społecznościowych, zdjęcia produktowe i lifestyle’owe wykorzystywane w kampanii digital i outdoor.
Czytaj też: NASK z kampanią o dezinformacji, jej twarzą został Karol Strasburger
Rozszerzeniem kampanii jest kwiatowy ambient w przejściu podziemnym przy Metrze Centrum w Warszawie. Maciej Musiał pojawi się w działaniach prowadzonych w sieci sklepów Żabka.
Za koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii odpowiada Agencja 2012, a social mediami zajęła się agencja Cukier. Za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Dynamo, a za planowanie i zakup kampanii – Starcom. Działania BTL dla marki Żywiec koordynuje Artegence. Działania PR prowadzi Hope.
Czytaj też: Legia najbardziej medialnym polskim klubem, a Robert Lewandowski piłkarzem. Zestawienie IMM
(AMS, 16.04.2025)
