Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola proponuje uruchomienie własnego "wewnętrznego Mikołaja"

Kampanię przygotowała amerykańska agencja Open X (screen: YouTube/Coca-Cola)

Coca-Cola w świątecznym spocie „The World Needs More Santas” koncentruje się na życzliwości.

Kampania Coca-Coli pokazuje miasto, w którym ulicami spacerują setki mikołajów wykonujących zwykłe świąteczne czynności.

Czytaj też: Świąteczne wideo w social mediach warte 2,7 mln zł

Pomagają innym i sobie nawzajem, bo święta to czas uruchomienia własnego „wewnętrznego Mikołaja”: okazywania innym dobroci, życzliwości i wsparcia. Kampania kończy się słowami „Świat potrzebuje więcej mikołajów".

Piosenka wykorzystana w spocie to „I could be Santa Claus”. Wykonuje ją Celeste – brytyjska piosenkarka i autorka tekstów.

Kampanię przygotowała amerykańska agencja Open X.

Czytaj też: Afera wizowa, manipulacje Orlenu i Pandoragate największymi wpadkami wizerunkowymi 2023

(WPP, 23.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.