Coca-Cola proponuje uruchomienie własnego "wewnętrznego Mikołaja"
Kampanię przygotowała amerykańska agencja Open X (screen: YouTube/Coca-Cola)
Coca-Cola w świątecznym spocie „The World Needs More Santas” koncentruje się na życzliwości.
Kampania Coca-Coli pokazuje miasto, w którym ulicami spacerują setki mikołajów wykonujących zwykłe świąteczne czynności.
Czytaj też: Świąteczne wideo w social mediach warte 2,7 mln zł
Pomagają innym i sobie nawzajem, bo święta to czas uruchomienia własnego „wewnętrznego Mikołaja”: okazywania innym dobroci, życzliwości i wsparcia. Kampania kończy się słowami „Świat potrzebuje więcej mikołajów".
Piosenka wykorzystana w spocie to „I could be Santa Claus”. Wykonuje ją Celeste – brytyjska piosenkarka i autorka tekstów.
Kampanię przygotowała amerykańska agencja Open X.
Czytaj też: Afera wizowa, manipulacje Orlenu i Pandoragate największymi wpadkami wizerunkowymi 2023
(WPP, 23.12.2023)