Świąteczne wideo w social mediach warte 2,7 mln zł
Vlogmas to wyznacznik świątecznej aktywności w mediach społecznościowych (fot. materiały prasowe)
Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez PSMM Monitoring & More w okresie od 1 listopada do 17 grudnia 2023 w mediach społecznościowych opublikowano ponad 167 tys. wideo o tematyce świątecznej.
Świąteczne materiały wideo dotarły do 74,4 mln obserwujących, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł 2,7 mln zł. Najwięcej, bo aż 93 proc., zamieszczono na YouTube.
Najbardziej wpływowymi autorami pod względem liczby użytkowników, byli: Alexis Ola z platformy TikTok (10,3 mln), Andziaks na YouTube (7 mln) oraz WERSOW na YouTube (3,4 mln).
Vlogmas to wyznacznik świątecznej aktywności w mediach społecznościowych. Określenie to powstało z połączenia dwóch wyrazów vlog i christmas.
(AMS, 21.12.2023)