Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szymon Hołownia wkroczył z impetem. Był wymieniany w mediach ponad 330 tys. razy

(screen: YouTube/Sejm RP)

Marszałek Sejmu Szymon Hołownia wkroczył na polityczną scenę z impetem, rozpalając gorącą dyskusję społeczną. Jak wynika z danych PSMM Monitoring & More, jego odpowiedzi stały się źródłem ponad 330 tys. wzmianek w mediach.

Szymon Hołownia to symbol nowej jakości w Sejmie RP. W dniu wyborów na stanowisko marszałka deklarował: "Mój cel i program jest prosty: chciałbym, aby rodzice, gdy w telewizji pokazują dzieciom Sejm, nie zasłaniali im oczu i nie zatykali im uszu. Przeciwnie – by mówili: zobaczcie, tak można ze sobą rozmawiać, nawet gdy się ze sobą nie zgadzamy".

Czytaj też: Sejm można w telewizji pokazać lepiej. Kilka pomysłów, by błyszczał nie tylko Hołownia

PSMM Monitoring & More przeanalizował dane za okres od 13 listopada do 4 grudnia 2023 roku, biorąc pod uwagę wszystkie informacje na temat nowego marszałka Sejmu. Jak czytamy w raporcie, w mediach tradycyjnych odnotowano na temat Szymona Hołowni prawie 46 tys. publikacji, z kolei w mediach społecznościowych ponad 290 tys. postów i komentarzy. Wartość AVE (ekwiwalentu reklamowego) publikacji wyniosła 671,5 mln zł.

– Na dużą popularność Szymona Hołowni, zwłaszcza wśród młodego pokolenia, wpłynęły jego cięte riposty. Filmiki z wypowiedziami marszałka szybko stają się internetowymi wiralami, a w sieci roi się od zabawnych memów – ocenia Katarzyna Popławska, kierowniczka marketingu i PR w PSMM Monitoring & More.

Znaczący wzrost obserwujących

"Bardzo cenię państwa komentarze i uwagi, natomiast zwracam też uwagę z mojej perspektywy, że stają się odrobinę monotematyczne. Zachęcam do większej oryginalności, pracy intelektualnej. Obrazić też trzeba umieć" – te słowa wypowiedziane przez Szymona Hołownię pod adresem posłów Prawa i Sprawiedliwości cieszyły się w analizowanym okresie największym zainteresowaniem, docierając do blisko 12 mln użytkowników.

Czytaj też: Milion odsłon sejmowego wideopodcastu marszałka Szymona Hołowni

Dużą popularność notują również kanały własne marszałka w mediach społecznościowych. – W okresie objętym analizą na pięciu profilach Szymona Hołowni odnotowaliśmy znaczący wzrost obserwujących. Największy na Instagramie – 193 234 nowych fanów. Na drugim miejscu uplasował się TikTok, na trzecim X (dawny Twitter) – komentuje Katarzyna Popławska.

Press

Popularność kanałów własnych Szymona Hołowni w mediach społecznościowych wzrosła gwałtownie po jego wyborze na marszałka Sejmu (screen: PSMM Monitoring & More)

– Na uwagę zasługuje liczba interakcji na przestrzeni niespełna miesiąca. Na samym Instagramie był to blisko 1 mln wzmianek i komentarzy.

Czytaj też: List do Kamińskiej, Semki, Patyry i Tulickiego. Twaróg po demonstracji w obronie TVP

(PAR, 15.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.