Karol Okrasa w kampanii branded content OLX
Zwieńczeniem projektu ma być przygotowanie książki kucharskiej zawierającej poszerzony zestaw lunchowych przepisów przygotowanych przez Okrasę (screen: YouTube/ OLXPolskaYT)
OLX rusza z kampanią branded content z udziałem Karola Okrasy, popularnego szefa kuchni i autora telewizyjnych programów kulinarnych.
Karol Okrasa we współpracy z OLX Praca chce inspirować do zdrowego i prostego gotowania posiłków idealnych do odgrzania podczas przerwy w pracy. Startująca kampania marki OLX Praca jest skierowana do ludzi aktywnych na rynku pracy, chcących urozmaicić swój lunch box. Przepisy Karola Okrasy są dostępne w kanałach social media OLX i w serwisie Zawodowo OLX.
W sferze offline zaplanowane zostały działania w ramach komunikacji wewnętrznej, kierowanej do pracowników OLX. Zwieńczeniem projektu ma być przygotowanie książki kucharskiej zawierającej poszerzony zestaw lunchowych przepisów przygotowanych przez Okrasę.
Karol Okrasa współpracował już z OLX Praca przy okazji realizowanych w formie telewizji śniadaniowej eventów OLX Know How.
Pierwszy materiał wideo jest dostępny m.in. na profilu OLX w serwisie YouTube, a pełny przepis - na Zawodowo OLX.
Za rozwinięcie idei kreatywnej i produkcję kampanii Lunchbox OLX by Karol Okrasa odpowiada agencja kreatywna Good People.
(AMS, 30.08.2023)