Krzysztof Ibisz, Olivier Janiak i Margaret w promocji OLX na TikToku
TikToker Damian Tkaczuk odbiera przesyłkę nadaną przez Krzysztofa Ibisza (fot. materiały prasowe)
W mediach społecznościowych ruszyła kampania reklamowa OLX prowadzona pod hasłem "Podaj dalej". Zaangażowano do niej celebrytów i influencerów.
W ramach promocji realizowanej dla OLX prezenter Polsatu Krzysztof Ibisz w opublikowanym wideo przesyła lusterko do tiktokera Damiana Tkaczuka; piosenkarka Margaret wyprzedaje garderobę, której część trafia do Julii Żugaj; Olivier Janiak robi miejsce w domowej biblioteczce na rzecz książek kulinarnych, a posiadaczką jego zbiorów zostaje Natalia Sisik; NBlowek i Toffiecrisp wymieniają się gamerskimi przedmiotami.
Czytaj też: Biedronka tym razem oferuje klientom Gang Mocniaków. Trzeba zebrać 60 naklejek
Akcja w social mediach ma pokazać, że dzięki wymianie na platformie OLX można dać drugie życie starym rzeczom. Za koncept kreatywny i produkcję odpowiada agencja Space Cat Industries, która tworzy dla OLX materiały na TikTok.
(AMS, 29.08.2023)