Donos na pracowników TVP Katowice  |  Najchętniej oglądane stacje telewizyjne w Polsce  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Donos na pracowników TVP Katowice  |  Najchętniej oglądane stacje telewizyjne w Polsce  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Donos na pracowników TVP Katowice  |  Najchętniej oglądane stacje telewizyjne w Polsce  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 29, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Ibisz, Olivier Janiak i Margaret w promocji OLX na TikToku

TikToker Damian Tkaczuk odbiera przesyłkę nadaną przez Krzysztofa Ibisza (fot. materiały prasowe)

W mediach społecznościowych ruszyła kampania reklamowa OLX prowadzona pod hasłem "Podaj dalej". Zaangażowano do niej celebrytów i influencerów.

W ramach promocji realizowanej dla OLX prezenter Polsatu Krzysztof Ibisz w opublikowanym wideo przesyła lusterko do tiktokera Damiana Tkaczuka; piosenkarka Margaret wyprzedaje garderobę, której część trafia do Julii Żugaj; Olivier Janiak robi miejsce w domowej biblioteczce na rzecz książek kulinarnych, a posiadaczką jego zbiorów zostaje Natalia Sisik; NBlowek i Toffiecrisp wymieniają się gamerskimi przedmiotami.

Czytaj też: Biedronka tym razem oferuje klientom Gang Mocniaków. Trzeba zebrać 60 naklejek

Akcja w social mediach ma pokazać, że dzięki wymianie na platformie OLX można dać drugie życie starym rzeczom. Za koncept kreatywny i produkcję odpowiada agencja Space Cat Industries, która tworzy dla OLX materiały na TikTok.

(AMS, 29.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.