Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 29, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biedronka tym razem oferuje klientom Gang Mocniaków. Trzeba zebrać 60 naklejek

Celem akcji ma być promocja zbilansowanej diety i aktywności fizycznej wśród najmłodszych (screen: YouTube/Biedronka)

Biedronka w najnowszej akcji lojalnościowej (ruszyła 28 sierpnia) rozdaje klientom maskotki – Mocniaki.

Podobnie jak w poprzednich odsłonach akcji lojalnościowej Biedronki maskotki będą rozdawane darmo klientom, którzy zbiorą 60 naklejek (jedna za każde 69 zł wydane w sklepie sieci). Promocja potrwa do 18 listopada br. Firma podkreśla, że w ten sposób chce promować zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną wśród najmłodszych.

Czytaj też: Iga Świątek została globalną ambasadorką firmy Infosys. Projekty na korcie i poza nim

Akcję wspiera kampania marketingowa 360 stopni (w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach outdooru). Agencją reklamową współpracującą z Biedronką jest Duda Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker (GroupM/WPP).

(KAP, 29.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.