Biedronka tym razem oferuje klientom Gang Mocniaków. Trzeba zebrać 60 naklejek
Celem akcji ma być promocja zbilansowanej diety i aktywności fizycznej wśród najmłodszych (screen: YouTube/Biedronka)
Biedronka w najnowszej akcji lojalnościowej (ruszyła 28 sierpnia) rozdaje klientom maskotki – Mocniaki.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach akcji lojalnościowej Biedronki maskotki będą rozdawane darmo klientom, którzy zbiorą 60 naklejek (jedna za każde 69 zł wydane w sklepie sieci). Promocja potrwa do 18 listopada br. Firma podkreśla, że w ten sposób chce promować zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną wśród najmłodszych.
Czytaj też: Iga Świątek została globalną ambasadorką firmy Infosys. Projekty na korcie i poza nim
Akcję wspiera kampania marketingowa 360 stopni (w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach outdooru). Agencją reklamową współpracującą z Biedronką jest Duda Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker (GroupM/WPP).
(KAP, 29.08.2023)